LiseKristin Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Gjør det noe om man ammer og i tillegg gir litt morsmelkerstatning til barnet? Begynner å lure på om jeg har for lite melk til han, og lurer derfor på om jeg kan gi lillegutt litt morsmelkerstating selv om jeg ammer? Han er 4 uker på lørdag..
strekkmerketrollet Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 jenta mi fikk 50/50 med mm og mme. gjikk helt fint det Det viktige er at du ikke begynner å gi mme for tidlig. Prøv å øk mengda med mm først Legge han til brystet oftere o.l.... Er så lett for å miste mer og mer melk viss en først begynner med mme. (skjedde med meg). Lykke til!
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Du kan godt gi litt mme avogtil, hvis du tror han fortsatt er sulten etter puppen.. Men, ikke gjør det til et fast måltid eller en vane:-) jeg måtte gi min sønn mme noen ganger for det var helt tomt i puppen og han var fortsatt sulten... Han er en frisk og sunn 6 åring idag, og vi fortsatte med puppen til han var 9 mnd uten problem:-) Han la veldig fort på seg de første mnd og trengte rett og slett mer mat enn jeg kunne gi avogtil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå