theafranord Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg har to gutter, er akkurat blitt gravid igjen.... Alle spør; når kommer jenta?????? øhhh......hva skal jeg si??? HERREGUD...jeg ønsker meg ikke et kjønn...men en frisk og rask baby. Om det blir gutt eller jente det bryr jeg meg ikke om, ærlig talt... Synes ikke noe særlig om mødre som sitter å sier....åååå jeg håper det blir jente.... Jeg skjønner ikke hvorfor noen ønsker seg et spesielt kjønn....
minførstebaby Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Heisann.. Er sant det du sier... Jeg er nå enig med deg..Jeg har ingen barn ifra før av,venter mitt første..er i 12 uke..skal på ultra lyd om 3 og en halv uke..gleder meg masse..Ønsker meg en frisk baby uannsett kjønn... Blir kjekt å se hvor mange leieboere jeg går rundt og bærer på Lykke til videre da...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Sånn var det med meg å... alle sa sånn " Det er en jente, jeg bare vet det." eller "Håper det blir en jente!Det er mye bedre med dem:)" "håper ikke du at det blir en jente?" Å de ble liksom såå forbauset når jeg sa at det var akkurat det samme for meg hva det blei, bare barnet er friskt. Så er jeg på ordinær UL å får vite 110% sikkert at det er en frisk å rask GUTTEbaby jeg bærer på. Så da var jeg passe spent på hva de sa. Joda, her kom det "Kan jo hende de tok feil da!" eller "Å..jaja, det er jo sikkert kos det også.." erlig talt!! hvordan kan voksene mennesker komme med noe sånt? Forstår ikke dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå