Maria&Casper Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Åh, kor mye æ hadde gitt for ei vifta no.. E klam å varm over hele kroppen. Av og til kommer d et etterlengta vindpust inn kjøkkenvinduet å streife kroppen min. Et lite basseng ute hadde ikke vært å forakte no.. Får bli en kald dusj om litt.. Men så skal man ikke klage når sommern endeli kommer å vise sæ litt for oss solhungrige nordmenn. Men 30 grader va litt for varmt for mæ..
Gjest Ut på tur Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg synes årets sommer har vært PERFEKT og har ikke klaget en eneste gang Men jeg er nok også den eneste tenker jeg...
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Skjønner hva du prater om. sitter her opp i nord med nesten 30 grader i skyggen, masse vann i en snart fødeklar kropp og er klam over hele meg. det er litt synd å klage over god været, men som gravid liker jeg vintern best. hehe:)
Maria&Casper Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Jo, ska nok prøve å planlegge litt bedre neste gang.. Ikkje nokka deili å sitte i nord sverige på innlandet her. Ska snart ta en liten kald dusj bare for å kjøle oss begge ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå