Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 blir så lei meg å skuffa jeg.. har en samboer som gir fullt faen i alt annet enn seg selv, det er ikke no gøy siden det er jeg som går her å er gravid å dårlig hele tiden..
de tre bukkenebruse Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 har du prøvd å snakke med ham? jeg slet med min samboer for en stund siden, men da vi fikk snakket ut og jeg fortalte til ham hvor ensomt det var å være gravid og det at han ikke hjalp til eller brydde seg noe særlig om bebisen i magen...han fortalte hvordan han hadde det og hva han følte... etter dette har han faktisk begynt å interesere seg mer og hjelpe mere til med ting og den sønnen vi har samen fra før:) han tar til og med på magen og spør hvordan dagen har vært:) så prøv å snakk med ham, du kan bli posiivt overasket!! lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå