Gå til innhold

Slimproppen gått i uke 26...(beklager detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette virkelig murlig? merket noe klumpet slimete, litt rødt i, men mest gult... Som kom i en liten klump, å slimete

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært på sykehuset å fått sjekket det? Hvis ikke - og du tror det er slimproppen må du det! Kan jo bare ha vært mye utflod... Slimproppen skal jo være der til nærmere fødsel for å beskytte barnet mot infeksjoner.

Skrevet

Da ville jeg ringt JM/lege ganske kjapt..

Ikke om jeg vet det er farlig eller ikke, men ville ringt for å være sikker. :)

Kansje det er noe annet..? Krysser fingrene for deg.

Skrevet

uff.. ja skal ringe med en gang.. lurer på om det kan være farlig :(

Skrevet

Når moren min var gravid med brodern gikk slimproppen ca 3 mnd før termin. Hun ble sykemeldt og fikk ekstra oppfølging og måtte ta det helt med ro. Er vel ikke direkte farlig, men greit å ta en tlf å få sjekka. Lykke til :-)

Skrevet

ja det var slimproppen som hadde gått, var på akutten hos gynokolog..

Han sa det bare var å vente, å se va som skjedde, å bare håpe på det beste.. Han sa åsså at slimproppen kan vokse tilbake..

Han skulle i allefall gi beskjed til jordmo å lege..

Skrevet

Ok.. Fint at du fikk sjekket det. :)

Og greit at legene vet om det.

Skrevet

ja jeg skulle bare innstille meg på en tidlig fødsel også fikk jeg beskjed om.. Bare for å være på den sikkre side.. :

Skrevet

Ja, du er jo over den 24 ukers grensen så.. :)

Men får håpe babyen holder seg der inne til litt nærmere termin da. Ikke noe morsomt med prematur fødsler... Kjipt å tilbringe flere uker/månder på sykehuset, når man aller helst vil ta med seg babyen hjem.

Skrevet

Hei. Bra du fikk sjekka, da. Fikk du beskjed om å ta det med ro? Håper bebisen holder seg inne en stund til!

Skrevet

Tror du bør holde deg helt i ro. Selv om du er 26 uker( og da er jo prognosene bra) er det masse ekstra med å føde prematurt. Barne vil ligge i kuvøse LENGE, og vil trenge sonde til næring i veldig mange uker. Har erfaring selv!

Skrevet

Hold deg i ro du :o) Bare for å være på den sikre siden! Krysser fingrene for at babyen vil være inne i magen en del uker til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...