Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Er dette virkelig murlig? merket noe klumpet slimete, litt rødt i, men mest gult... Som kom i en liten klump, å slimete
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Har du vært på sykehuset å fått sjekket det? Hvis ikke - og du tror det er slimproppen må du det! Kan jo bare ha vært mye utflod... Slimproppen skal jo være der til nærmere fødsel for å beskytte barnet mot infeksjoner.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Da ville jeg ringt JM/lege ganske kjapt.. Ikke om jeg vet det er farlig eller ikke, men ville ringt for å være sikker. Kansje det er noe annet..? Krysser fingrene for deg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 uff.. ja skal ringe med en gang.. lurer på om det kan være farlig
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Når moren min var gravid med brodern gikk slimproppen ca 3 mnd før termin. Hun ble sykemeldt og fikk ekstra oppfølging og måtte ta det helt med ro. Er vel ikke direkte farlig, men greit å ta en tlf å få sjekka. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 ja det var slimproppen som hadde gått, var på akutten hos gynokolog.. Han sa det bare var å vente, å se va som skjedde, å bare håpe på det beste.. Han sa åsså at slimproppen kan vokse tilbake.. Han skulle i allefall gi beskjed til jordmo å lege..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Ok.. Fint at du fikk sjekket det. Og greit at legene vet om det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 ja jeg skulle bare innstille meg på en tidlig fødsel også fikk jeg beskjed om.. Bare for å være på den sikkre side.. :
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Ja, du er jo over den 24 ukers grensen så.. Men får håpe babyen holder seg der inne til litt nærmere termin da. Ikke noe morsomt med prematur fødsler... Kjipt å tilbringe flere uker/månder på sykehuset, når man aller helst vil ta med seg babyen hjem.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Hei. Bra du fikk sjekka, da. Fikk du beskjed om å ta det med ro? Håper bebisen holder seg inne en stund til!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Tror du bør holde deg helt i ro. Selv om du er 26 uker( og da er jo prognosene bra) er det masse ekstra med å føde prematurt. Barne vil ligge i kuvøse LENGE, og vil trenge sonde til næring i veldig mange uker. Har erfaring selv!
mylittlecat Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Hold deg i ro du ) Bare for å være på den sikre siden! Krysser fingrene for at babyen vil være inne i magen en del uker til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå