Gå til innhold

Hvilke "kontroller" har dere med mannen deres på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var med på UL et par ganger, og skal være med på samtalen dagen før ks tenker jeg.

Skrevet

med førstemann så var sambo med nesten hver gang når jeg var hos jm :))

nå har han bare vært med 1 gang på den ordinære ul..og han blir nok med dagen før jeg skal ta ks også greit å ha han med til en slik samtale :)

Skrevet

Han har vært med på 2 av 2 ultralyder og en vanlig svangerskaps kontroll (fordi han hadde fri). Han kommer nok til å ville være med på alle som er litt "spesielle" og skal absolutt ikke nekte han. Mens de vanlige kontrollene er ikke noe big deal for han.

Skrevet

UL, han har ikke interesse av å være med på noe annet, dette bestemmer han helt selv :o)

Skrevet

Min har vært med på ul to ganger og de kontrollene jeg har vært på for sjekk ang rier( skjedd 3 ganger)

Også har han vært med en gang til legen og en gang til jm.

Skrevet

han er med på alle jordmortimene mine og alle ultralydene;)

han vil gjerne vite hva som foregår han også. han fikk ikke være med første gangen han blei pappa for det fikk han nemlig ikke vite før guttungen var 3,5år, så han tar igjen for alt han ikke fikk være med på første gangen;)

han leser også alle bøkene og heftene vi har liggende og følger med til de grader;)

Skrevet

han er med på alle!Han var ikke med på den ene da jeg var innom helsestasjonen for å lytte på magen, men fikk time samme dag så han fikk ikke fri.

Skrevet

3 ultralyder og de siste svangerskapskontrollene nå når han er sykemeldt. var vanskelig for han å ta fri for å være med på kontroller da han var i jobb siden han var sjåfør og aldri visste hvor han var når jeg skulle på kontroll.

Skrevet

har vært med på 2 UL og skal være med på omvisning på sykehuset men noe mer enn d føler jeg enkli er helt unødvendig.. nå vet ikke jeg hvordan deres jm er da, men min er liksom ikke sånn som informerer om noe særlig eller noe, tar bare de nødvendige testene og spør om formen er bra eller dårlig, tar vel ca 10min det.. hmm litt misfornøyd me jm ja, men men.. babyen og jeg har d fint ...

Skrevet

Han har vært med på to ul og skal være med til jordmor neste uke. Og selfølgelig på 3d ul i oktober. Skal være med på svangerskapskurs. Ellers så får vi se hva som passer i forhold til jobben hans.

Skrevet

Hovrdan kan mennene deres være med på kontroller?

Er de ikke i arbeid?

Mannen min var med på UL og skal være med på jordmortime på tirsdag da han har fri.

Ellers ser jeg ikke noen grunn til at han skal ta fri fra jobb for å være med på rutinekontroller. Det er jo stort sett bare vekt, blodtrykk og hjertelyd som sjekkes.

Vi foretrekker å lytte på babyen hjemme i fred og ro. Har stetoskop som både pappaen og den kommende storesøster bruker flittig!

Skrevet

Min har vært med på 2 ul og en gang til jordmor i uke 32.Syntes det var greit å han han med da, for ikke så lenge igjen til termin..Heldig med min jordmor, hun tar seg alltid god tid:Er der inne nesten en time hver gang:)Så skal vi på omvisning og svangerskapskurs til Mandag:)Mannen min tar seg fri noen timer fra jobb, hvis han skal være med på kontr og ul!Så det har gått fint..Er vårt første barn dette:)

Skrevet

Samboeren min har vært med på alle 3 UL, og en kontroll hos jm. Han har vært heldig og hatt fri ved disse anledningene, og han synes det er kjempespennende å få være med på så mye. Han har jo ting han lurer på han også, og på den måten får han spurt om det og slipper å gå via meg. Nå er han begynt å jobbe på sjøen, og får derfor ikke vært med så mye fremover før fødselen, så han er glad for at han har vært med på det han har rukket.

Skrevet

Han har vært med på alt fordi han har lyst, hantar ikke fri fra jobben. Vi har avtalt limer som passer for begge, han jobber skift:)

Skrevet

Min kjære er med på alle jm-kontroller så sant han har mulighet, + ul. Legebesøkene klarer jeg på egenhånd ;) Men synes det er kjekt at han er med, ikke minst fordi det skjer en sjeeeeeelden gang (høh!) at vi må vente på å få komme inn, og da er det hyggelig å ha noen og prate med.

Skrevet

2 UL, ikke noe mer;) men er det noe spess blir han sikkert med, men han jobber jo hver dag:P

Skrevet

Hmm stetoskop, det har jeg ikke tenkt på engang, men takk for tipset :-)

Vet du hvor man får kjøpt disse??

På forhånd takk :-)

Førstegangs.......

Skrevet

Oi, er det så vanlig? Min har ikke vært med på noen, jeg har ikke noe behov for at han skal se på mens jeg får målt blodtrykket og sjekket urinen min liksom. Men ville hattt han med på ultralyden da, men det fikk vi ikke til denne gangen.

Skrevet

Min var med på første kontroll hos legen og på ultralyden. Ellers så har han ikke så stor interesse av kontrollene videre, men var greit å være med første gang for å få litt informasjon. Er begges første barn så alt er nytt. Ellers skal han være med når han selv har lyst og ellers hvis det er noe mer spesielt.

Skrevet

Min har vært med til legen (som ente opp med sykehusbesøk samme dagen). Går alene til fastlegen min 20. august, men forstod det sånn at han "ville følge meg" når jeg skal tilbake til sykehuset 5. september.

Ellers så får han velge selv, det han eventuellt måtte ha interesse av :P

Første barn, 6+3 i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...