Galskapens overhode Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Vesla på 4 år har lyst til å se babyen i magen. Kan barn være med på UL?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 det annbefaler at barn ikke skal være med på Ul pga at viss det er noe som ikke stemmer osv.. Det står i det brevet du har fått fra sjukehuset.. =)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 De anbefaler ikke å ha med søsken på ul. Sikkert fordi i tilfelle det er noe galt med babyen. Skal selv ha med sønnen min på 6 år neste gang. Har vært på flere ul'er og alt ser bra ut, så da tar jeg sjansen. Men hadde nok ikke gjort det på første. Bare sånn i tilfelle.... :-)
Galskapens overhode Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Det var synd. Da får hun heller bli med til jordmor å høre hjertelyd en gang senere i sv.sk da Takk for svar
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 sambo har en sønn på fem fra før, han er hos oss neste tirsdag på ferie da jeg skal på UL! vi har ikke barnepass til han, og MÅ ha han med oss:( jeg ringte sykehuset for å høre hva de sa, og der fikk jeg beskjed om at de anbefalte å ikke ha med barn, for at en ultralyd kan slå over på negative ting også, hvis det er noe galt med fosteret! de kunne ikke nekte noen. men iallefall det svaret jeg fikk! men vi må jo så! håper du ble litt klokere:)
AnneCath Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Hm.. jeg hadde med sønnen min på UL jeg, men han er jo bare tre og skjønner kanskje ikke så mye.. Jeg tenkte ikke så mye på at noe skulle være galt, synes bare det var koselig at han fikk være med.. Men hvis sykehuset ikke anbefaler det så var det kanskje ikke så lurt...... De sa ikke noe i allefall..
pandabjørn Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 jeg hadde med Sander på den ordinære ul, hadde da hatt 2 ul før...tok han med for at jm skulle se hvor stor han hadde blitt...ellers hadde jeg nok ikke hatt han med...faren var også med, greit at han ble med slik at Sander kunne sitte på fange siden han bare var 15 mnd jm sa aldri til meg at jeg ikke kunne ha med Sander heller...men nå går jeg privat hos jm og kjenner henne veldig godt..blir kanskje litt anderledes dere som går på sykehuset??
hege desember baby Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 vi hadde også med vår datter på 6 år på ul. hun satt helt stille å så på.
Athina' Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Jeg hadde med min datter på 12 år, men jeg hadde også vært på flere ul før den ordinære så jeg visste at alt var bra, ellers ville jeg aldri ha tatt henne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå