Gå til innhold

Søsken med på UL?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 4 år har lyst til å se babyen i magen.

Kan barn være med på UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt på 2,5 år var med, men det var mest fordi vi ikke hadde andre muligheter den dagen... litt trist viss de skulle være noe galt.

Skrevet

Gutten min på 15 uker var med på den ordinære ul sammen med meg og pappan, og det gikk kjempe fint :)

men ville kanskje spurt jm/lege om det er greit at søsken er med iallefall hvis det er bare dere to uten barnefaren som skal være med...

Skrevet

Hei!

I innkallelsen jeg fikk fra sykehuset sto det at de anbefalte ikke at små søsken var med, men at far var hjertelig velkommen... I tilfelle det er noe galt samt at de små kanskje ikke skjønner så mye av det de ser på skjermen, kan innimellom være vanskelig nok for oss voksne å se alt...

Skrevet

Det anbefales ikke at de er med. Hva med å heller ta en privat UL etter den ordinære med søstra? Da vet dere allerede at alt er i orden og slipper ubehagelige overraskelser med 4 åringen ved deres side.

Skrevet

På ord. UL fikk jeg brev om at det ikke var anbefalt å ta med barn. Det sto i hevet skrift, så ville tatt kontakt med de jeg ;)

Skrevet

De anbefaler det ikke, men det er bare å ringe å høre. Eller ta en ny ul. Vurderer å ta med sønnen min på 3d ul i oktober. Har hatt to ul så er litt sikrere på at alt er bra. Han har sett bilder fra de to andre ultralydene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...