Galskapens overhode Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Vesla på 4 år har lyst til å se babyen i magen. Kan barn være med på UL?
2gullklumper Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Min gutt på 2,5 år var med, men det var mest fordi vi ikke hadde andre muligheter den dagen... litt trist viss de skulle være noe galt.
pandabjørn Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Gutten min på 15 uker var med på den ordinære ul sammen med meg og pappan, og det gikk kjempe fint men ville kanskje spurt jm/lege om det er greit at søsken er med iallefall hvis det er bare dere to uten barnefaren som skal være med...
lilleinga Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Hei! I innkallelsen jeg fikk fra sykehuset sto det at de anbefalte ikke at små søsken var med, men at far var hjertelig velkommen... I tilfelle det er noe galt samt at de små kanskje ikke skjønner så mye av det de ser på skjermen, kan innimellom være vanskelig nok for oss voksne å se alt...
~sjiraff~ Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Det anbefales ikke at de er med. Hva med å heller ta en privat UL etter den ordinære med søstra? Da vet dere allerede at alt er i orden og slipper ubehagelige overraskelser med 4 åringen ved deres side.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 På ord. UL fikk jeg brev om at det ikke var anbefalt å ta med barn. Det sto i hevet skrift, så ville tatt kontakt med de jeg
twoboys & a girl Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 De anbefaler det ikke, men det er bare å ringe å høre. Eller ta en ny ul. Vurderer å ta med sønnen min på 3d ul i oktober. Har hatt to ul så er litt sikrere på at alt er bra. Han har sett bilder fra de to andre ultralydene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå