Gå til innhold

Et merkelig spørsmål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite spørsmål. jeg hadde sex med en fyr rundt 20 oktober i fjor (uten prev., men hoppet av i svingen) og hadde mensen rundt den 8. november. så ble jeg gravid ca 24 november med x'n som også krever farskapstest når barnet er kommet. jeg er jo sikker på at det er han som er faren, men så ble jeg så redd for at det kunne være han andre! Men seriøst, det er vel så godt som umulig at det er han første ettersom at jeg har termin 2/9?

Ble litt innvikla og teit dette, men vil bare være sikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo så og si en mnd. mellom de, og du har jo hatt mensen i mellomtiden... en mnd. har mye å si på utviklingen til barnet, har aldri hørt om noen som har fått termin feil med en hel mnd.

Skrevet

Takk gud. selv om jeg vet at det er så godt som umulig synes jeg det er litt skummelt. tenk hvis det som ER barnefaren får beskjed om at det ikke er han. da hadde jeg daua i skam...

Skrevet

nei, jeg tror absolutt ikke det er han første som er faren. Jeg har selv termin 7. september, siste mens 29. november og unnfangelsen skjedde 13. desember.Høres usannsynlig ut i mine ører i allefall at det skal være han første!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...