AMK<3 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 jeg har en slags følelse på at det blir "jenteår" i år... alle de jeg vet om som skal ha nå eller har fått, venter jente eller har fått jente..=) jeg og venter jente... litt nyskjerrig for å høre her om hvordan det ligger ann=p
Spira31 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 jente her ja! Og hun må gjerne komme idag..for nå e det termindag!
kokkelimonke Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Hehe, jeg har hele tiden hatt inntrykk av at det blir ett "gutteår" ;-) Venter en liten pjokk selv, bestevenninden min fikk gutt i Juni, søskenbarnet til sambo venter gutt, hans andre søskenbarn fikk også gutt, og ei anna venninde venter gutt i desember. Bare hørt om gutter. Så det blir vel heller en "lett blanding" sånn når man ser littt på kryss og tvers :-)
AMK<3 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 oj=) lykke til da! er 4 dager på overtid jeg=/ hehe.. håper det er dagen i dag for oss begge!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 jente her også, og så og si alle jeg kjenner som venter eller har fått barn i år, venter/fikk jente!Så jeg syns også dette virker som et "jente-år"...må jo bli en forferdelig sjevfordeliing!hehe
Ladybug~N&E Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 gutt her også gutteår i år her hos oss hvertfall;) 8 av 10 har fått gutter i år eller får en;) (men lurer litt på en av dem da..... lillebroren min skal bli pappa og jeg er overbevist om at det blir ei jente selv om legen trodde han kanskje så noen baller på ungen)
Ranveig R Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Viss ulx2 og magefølelse stemmer er det ei jente i magen min. Håpar det stemmer, for vi har ikkje klart å finne på guttenavn.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 jente her å ) tre venninner venter gutt, og j og ei til jente...) kjekt!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Forhåpentlig en unge som puster og har et hjert esom slår, og så håper jeg det er en unge med så få og så små handicap som mulig dersom det er noen..... har ikke flere ønsker enn det
mari.a Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 antakelig jente her og-synes også jeg hører om veeeldig mange jenter som blir født for tiden!!fikk en gutt i 2005 og da var d "bare" gutter, både i avisen,i nabolaget, barselgruppa og blant venner:)hehe...stemmer vel ikke, men men...føltes sånn ihvertfall:)
Anonym*Gullklump* Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 Vi venter gutt:o) Har også 6 venniner som enten har fått eller venter gutt og tre med jente..... Syntes det er mange som venter gutt jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå