Hormonella:0) Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Blir straks tatnte...og lyst å gi en fiiiin gave. Hva kunne dere tenkt dere(mest til babyen da selvfølgellig).
Leona* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg syntes det var fint å få litt store klær, som kan brukes etterhvert. De vokser fort...! Fikk noen som aldri ble brukt, for babyen min var ganske stor... Selv var jeg så sliten, så jeg fikk vel egentlig ikke helt med meg hva jeg fikk av hvem.... Kanskje mamma`n også hadde blitt glad for litt blomster eller noe sånt...: )
junea Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 store klær for de små får du nokk av! men jeg oppretta konto til min lille så fikk en del penger til han! synes det er greit med tanke på fremtiden hans.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Kjøp "Mine fem første år-boken". Alltid en slager å gi! Finnes i ulike varianter! Bokhandelen har slike!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 til baby: lammeskinn til vogn, klær (fx pyjamas, det er det ikke alle som tenker på ) ull-klær til vinteren.. til mor: gavekort på fx ansiktspleie, massasje e.l.. el lag et eget "klippekort" fra deg hvor du kan hjelpe til i huset, lage middag, passe minsten så mor kan sove e.l.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 En kiste til å legge skatter i! Vi har en til vår datter...den inneholder mye rart vi har spart på. Alt fra dåpslys, pynt fra kaka på 1 årsdagen, smykker, steiner vi har funnet osv osv... Ellers et fint teppe, bøker, bilde til barnerom...annet interiør. Mye man kan finne på. Ville holdt meg unna klær, hvis du vil finne noe spesiellt.
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 så for lenge lenge siden her inne et kjempebra tips! ei som hadde dekorert ei korg i stoff,pynta den,og fyllt den med stelleprodukter og slikt som man trenger hele tiden...forbruksvarer...kan du jo slenge oppi en fin ansiktskrem til mor og da vettu:O)
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 lagde barselgave til mor og far til mine venninner: Ofte får jo lille nurket mange gaver. Så til far lagde jeg førstehjelps skrin: liten drams flaske, engangs hansker, neseklype og øre-propper. Mor fikk albueskjell som er fine mot brystbetennelse, et dameblad, ammeinnlegg (noe faktisk begge mine venninner hadde glemt å ta med på sykehuset så det passet jo perfekt;) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå