Jinta84 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Huff, var hos lege i dag, men hu var så stressa så følte jeg ikke fikk spurt henne om det jeg skulle. Ble skikkelig lei meg når jeg kom hjem. Nå er jeg drit forbanna.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Var det bare på grunn av at hun virket stresset og at du følte du ikke fikk spurt om det du lurte på eller var det annet også? Jeg bommet litt selv med fastlege da jeg flyttet til ny by, så såfremt du er sikker på at det ikke bare var en engangshendelse kan du fint bytte fastlege på nav. Men husk at leger er mennesker de også, selv om de som oftest er veldig profesjonelle
elimor Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Hvis jeg var deg ville jeg bestilt time hos jordmor, og gå dit resten av svangerskapet hvis hun er grei. Du kan jo også bytte fastlege (husk at fastlegen din blir betalt for å ha deg som pasient, du unner vel ikke hun du var hos de pengene?).
Jinta84 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 Ja, hehe det var et godt poeng. Ble bare veldig skuffet over måten ting ble gjort. Tror jeg kun skal gå til jordmor heretter.
Jinta84 Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Hehe ja trodde de skulle være proffe, men men. Aldri mer leger på meg..hehe så fremt jeg ikke er nødt. Hun var kjempe stresset, ble liksom bare kaos, hadde tenkt å spørre om jeg kunne få gå halve dager på jobb, i stedet for hele. Har en tung jobb (hjelpepleier), og dagen går til mye tungt stell, mange vakter som mangler så da blir det jo en del å gjøre. Men jeg får jo bare beskjed om å ta det med ro, ikke så lett det når du kommer til stress. Ja ja, er vel bare sånn det er. Får bite tenna sammen å jobbe det jeg klarer.
Erisa* Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Jeg har kun gått til jordmor etter den første kontrollen, fordi jm tar seg mye bedre tid til meg. Det syns jeg er fint. I tillegg føler jeg at jeg kan snakke om ting som ikke er så alvorlige eller medisinske med jordmor, og det er også bra. Anbefaler å gå til jordmor på det varmeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå