Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange døgn er vanlig på avdelingene rundt om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 døgn er vel det vanligste ved en normal fødsel.

Skrevet

Lillehammer

Skrevet

På St. Olav tror jeg det er 3 døgn for førstegangsfødende og 2 for flergangsfødende..

Alt for lite synes jeg :(

Skrevet

Det vanlige er vel 2-3 døgn, men de fleste er vel fleksible i forhold til hva man ønsker selv.

Jeg lå tre dager med snuppa, en dag mer enn jeg ville, måtte bli et ekstra døgn pga høye gulsottverdier.

Denne gangen skal jeg forhåpentligvis være på pasienthotell og dermed er det jo mer avslappende og da kan jeg nok sikkert fint bli 2-3 døgn. Men å ligge på 4 mannsromm etter fødsel er mer utslitende enn selve fødselen.

Skrevet

3 døgn i ålesund... altfor lite.. mange har jo ikke fått melk på den tiden engang :(

Skrevet

Etter tre dager og ikke melk? er det normalt? gir de barna morsmelk erstatning da?

Skrevet

Mente jeg så en plass at det var 2 døgn på Haukeland. Syns det er lite.

Men som noen andre sa, på 4-mannsstue eller mer så er det jo sliiitsomt å ligge inne mer enn nødvendig:)

Skrevet

4dager på sykehuset telemark, skien. i tillegg til den dagen man føder. men kan jo seff reise hjem når man vil så lenge det er forsvarlig for mor og barn;)

Skrevet

Lå 5 dager sist, pga ammeproblemer. Mere slitsomt det siden jeg ikke fikk avlastning og han bare gråt.

Skrevet

Er 3 eller 4 på Bærum. Husker ikke helt. Også er det 2 på familierom. Jeg hadde fått mer enn nok etter to dager og to netter, så vi dro hjem da.

Skrevet

2 døgn på Haukeland, enten ein er førstegongs eller fleirgongsfødande. Hadde lyst til å reise heim etter 1 døgn sist, var så ulidelig varmt og klamt å skulle sove med plastlaken i senga.. :o)

Skrevet

3 i Drammen, men da teller de ikke med dagen du får ungen.

Skrevet

2 døgn på Tønsberg, men da teller de ikke med den dagen babyen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...