Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har nettopp vert gjennom en sa, og lurer på om jeg er helt nødt å vente en mens før vi begynner prøvingen igjen? vet jo at syklusen ikke er som den skal første tiden sikkert, men er jo lov å prøve seg? For man har jo eggløsning FØR man får mens igjen?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2007 Hvortid etter en sa blir graviditetstesten negativ igjen??
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 hei! trist at du har hatt en sa. anbefaler å vente en mens,har hatt 2 saèr etter hverandre uten mens imellom. nå venter vi en mens eller to:) lykke til! klem...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 varierer,anbefaler å kjøpe billigtester å teste helt til de blir negative:) billigetester.com
Bomsedeisi Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 JOda du skal bare kjøre på, jeg hadde sa med nr.1 og kjørte bare på. Ble gravid igjen før neste mens og fikk en fantastisk liten baby etter 9 måneder
ticalinda Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 kjør på ja! jeg har også en venninne som mistet og som ble gravid igjen før neste mens. Leste et sted at legen anbefalte å vente fordi kroppen har fått renset seg og fordi man enklere kan regne terminen igjen. Jeg vet ikke jeg, men du MÅÅÅÅ ikke vente!
Bomsedeisi Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Både jeg og flere veninner av meg har kjørt på og blitt gravid igjen etter en SA og det har gått bra med oss alle...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå