Gå til innhold

Hormoner? Sipper for alt for tiden.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det hormonene mine som er på "bærtur" tro? Leste innlegget til +18 uker+ om at hun hadde kjent lillebebi i magen... Buhuhuhu...

Hysj, må ikke skrive slikt. Sipper for alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på Oprah. Så kan jeg sippe litt for det også! Kan sitte her i ensomheten min og grine også jeg! :o)

Skrevet

Hehe... føler med deg! Her er minstemann 4, og JA, hormonene spiller meg et puss temmelig ofte. Skal ikke så mye til nei! =)

 

Så du er ikke alene *s*

Skrevet

Sikkert hormoner ja, jeg har også hatt det sånn. Er litt bedre nå, men sipper hvis jeg ser noe trist på f.eks. Oprah eller Ekstrem oppussing. Eller leser om Madeleine...

 

Nok søvn, regelmessig mat og litt trening gjør det hvertfall litt bedre. :)

 

 

Skrevet

Sover kanskje litt lite, men spiser omtrent like mye som en hest (om ikke det samme) Og har blitt flink til å trene litt hver dag.

 

Var slik rett etter jeg fikk Pilten også. Får håpe det roer seg etterhvert. Jeg kan jo til og med prestere å grine på butikken....... Er det noe trist på fremsiden av avisa er det nok!

 

Nei, er ikke gravid :o) (om noen lurer liksom)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...