Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 for de som har fulgt litt med, hadde jeg masse blødninger og fikk beskjed på første ul at der ikke var liv... men i dag fant de en liten spire som lå der med dunkende hjerte, ca 8 uker gammel..... nå kan jeg slippe gleden litt mer løs!!! er sykemeldt en uke pga blødningene, men de skyldes en liten "sekk" med blod som lå inni der... ja! jeg skal bli mor igjen!
enpå3ogenpå1 Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 åååååååå så godt å høre!!!! :-) Masse lykke til videre :-)
lillegull:) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 det var koselig å høre:) bra at det går bra:) sleit med blødninger selv og det er ikke noe morro.. enorm påkjenning å gå inn og ut av ul sjekker fordi man blør.. gled deg over den lille:) lykke til:)
Tooblind Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Dette var morro å høre.. Har lurt litt på hvordan det gikk med deg.. Så bra at du kan slappe litt av nå.. Det hjelper på det,..
junea Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 da er det bare å si gratulerer da! fint at alt var bra så stor grattis fra meg=)
Pinny og lillegutt Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Så godt å høre! =D Har også fulgt litt med på innleggene dine og synes det er kjempe fint at det gikk bra tilslutt. Gratulerer så mye med nyheten om at den lille er i god behold!
mamma til 2 små:=) Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 for en deilig bekjed å få:=) det var godt
twoboys & a girl Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Gratulere så mye:o) Gled deg over den lille og lykke til videre
strekkmerketrollet Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 nemmen så bra!!! Gratulerer så mye, å lykke til i tiden framover ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå