Gå til innhold

Dette med Cerazette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik det skrives? De minipillene i hvertfall. Jeg fikk dem i går av legen og spurte om det bare var til å begynne på dem eller hva og han svarte at det stod i bruksanvisningen. Vel hjemem leste jeg bruksanvisningen og der står det at legen gir deg råd under overskriften "Etter fødsel", men legen gav jo da altså ikke noen råd...

Mini er 8 uker og jeg har ikke fått igjen mensen enda og de to andre gangene gikk det 9 og 10 mnd før den kom igjen. Så etter å ha lest alt som stod der konkluderte jeg med at dersom jeg tar den i 7 dager så bør den være trygg etter det? Eller ikke? Noen som faktisk har snakket med lege om dette elelr vet noe? Tok nå en i gårdkveld jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å bare begynne med en gang på de.

Skrevet

Om man ikke har fått mensen igjen etter fødselen, er det bare å begynne med en gang.

Men om man har fått mensen, skal man vente til neste mens

Skrevet

To uker så er mann sikker sa legen til meg .

Skrevet

2 uker? Oi, det var lenge, men da får det bli det, tar INGEN sjangser!!! Bare tanken på et svangerskap til og en til babyperiode får meg til å grøsse akkurat nå, hehe... Godt mulig det vil endre seg om noen år, men akkurat nå vil jeg IKKE bli gravid igjen i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...