Galskapens overhode Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 I dag er jeg 12+3.. Og nå nettopp lurer jeg på om jeg kjente liv. Trodde først det var luft som boblet i magen, Men det dunket mer enn det boblet. Som om noen tappet forsiktig med fingeren 4-5 ganger inni meg. Kjente liv uke 14 + (noe) med min første, og det er jo litt tidlig det også. Kan man kjenne liv allerede nå??
2 søte småpiker Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg kjenner også liv, er 12+4 idag! Kjente det i uke 16 med min første. Ble veldig overrasket over å merke det så tidlig, men er ikke i tvil om at det er babyen.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 hei snuppa. Det er nok mulig, for flergangsgravide ihvertfall. Jeg kjente det en gang i uke 13 eller 14 med denne.. med førstemann kjente jeg det i uke 17.
Galskapens overhode Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 smiler litt bredt for meg selv jeg nå.. er jo 4 år siden vesla kom til verden, så 4,5 år siden jeg opplevde dette sist.. Husker jo ikke noe fra førstemann. DETTE gleder jeg meg til å fortelle sambo i dag..
Galskapens overhode Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Så morsomt at du også kjenner da NIckynick.. I kveld kommer jeg bare til å ligge å lete etter små dunk tenker jeg.. Ble plutselig veldig virkelig dette nå
2 søte småpiker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Ja, det er kjempeartig:-) Hadde absolutt ikke forventet ¨å kjenne noe allerede, men det er jo bare gøy! Blir med en gang mye mer virkelig når man kjenner liv. Artig at vi har termin så tett, må følge med hverandre hvordan det går:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå