sirkelkatten Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har begynt med noen smaksprøver på middagsglass. Leste på innholdet og så akkurat at det var tilsatt salt!! Babyer skal jo ikke ha salt. Er alle typene tilsatt salt? Denne heter Høstgryte, med lam og grønnsaker.
Sylteflesk Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Småfolkglassene inneholder salt, småfolkgrøten inneholder melk (noen som vil styre unna det også den første tiden). Nestlé og Hipp har ikke salt i sine middagsglass.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Det er så teit det der.. på helse stasjon anbefaler de jo at man kjøper NORSKT!!! helt på trynet spør du meg....
Nicita73 Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Kan ikke tenke meg at de har tilsatt mengder som kan være skadelig for våre små. Alt med måte. Jeg tror nok bare vi mammaer er litt hysteriske. Helsesøster sa at de bare kunne smake på hva som helst om det ikke var allergier i familien. Jeg bruker bare Småfolk, lillegutt liker de kjempegodt, og de smaker jo "ordentlig" mat, det er neppe mye salt som er tilsatt, det kjenner man på smaken. Men det hadde jo vært interessant å sendt en mail til Småfolk, og spørre om akkurat dette.
Nicita73 Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Leste nettopp på hjemmesiden til Småfolk, at de skulle fjerne saltet fra maten fra høsten av:)
Arb.ledig husmor Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 eg ha sendt å fått mail fra småfolk, og der skrev de at innholdet e svært lite av salt, og at de ville fjerne det fra 4 og 6mnd glassene, har allerede begynt... Serina får bare småfolk... Ho likte ikkje Nestle eller Hipp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå