Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 blåser i om det finnes noe liv etter døden eller ikke! Det verste jeg veit er når jeg snakker med mennesker som sier at om det finnes noe liv etter døden eller ikke det er pytt, pytt. Jeg syns det er hårreisende at noen kan være så likegyldige i forhold til om det finnes noe liv etter dette eller ikke at de sier pytt, pytt til det. Jeg er redd for de menneskene som sier dette, jeg!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg fordømmer også mennesker som er usikre på dette - selvfølgelig finnes det ikke noe liv etter døden! Hallo...."Å jo, det er et liv etter døden, og da skal jeg ha det så hyggelig med julenissen og Elvis Presley...."
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Folk må vel få tro hva de vil vel. Og er man sikker i sin egen tro spiller det vel ingen rolle hva andre tror på??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 ...Og jeg skal ha trekant med Jim Morrison og Jimi Hendrix!!!!
Turid Laila Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Hvorfor er du redd for mennesker som tror eller mener noe annet enn deg?? Herregud altså... oink oink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå