♥lurelure♥ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg ringte fenakroken nå, de har til kr 349 kg. Jeg MÅ innom på vei hjem og kjøpe...... Dette hadde ikke skjedd hadde dere ikke skrevet om det her inne, så TAKK!!! Nå skal jeg ha kosemiddag i morgen, namnam!! PS: fenakroken ligger nede ved rådhusplassen i oslo, se gulesider:)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 hehe, stilig... var jeg som starta den tråden! Så du har funnet det ut, du er jo en engel som legger det ut her da!! Thank u... Hadde de både salta og røkt der, vet du noe om det? MMmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥lurelure♥ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Nei, eneste han sa var: "du vet det ikke er sesong for dette nå?" Jeg sa "selvfølgelig, men hva koster det for kg?" Han sa "349" Jeg: "OK, da kommer jeg i løpet av dagen". Heheheheh.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 hehe, ja drit i om det er sesong eller ikke da... Var ikke jeg som starta denne tråden, så jo at det lå en lenger ned her som var av nyere dato, jeg la inn et innlegg om det for en god stund siden.. og har tenkt på det siden den dagen!!! Du får si ifra hvordan middagen har vært da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå