Gå til innhold

Er det unormalt for en gutt på 4,5 - 5 år....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å elske babyer og små barn? Er så mange som kommenter hans interesse og omsorg for babyer og små barn (under 1,5-2 år) så begyner å lure på om det er veldig uvanlig eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert ikke unormalt. min gutt på snart tre er likedan. men han er som din (e) stolt storebror, kanskje det har noe med saken å gjøre. noen av kompisene hans ble slik da de fikk småsøsken.

søtt, da! :-)

Skrevet

Ja det er veldig søtt :-) Bare begynte å lure siden så mange kommenterer det stadig vekk, han blir helt i hundre om vi får besøk av noen med litt større babyer, sitter i evigheter på gulvet og leker med dem, hjelper dem å gå om de er så store, triller ball, gjør seg til for å få dem til å le osv. Er vi ute og han ser noen babyer kan han fint utbryte ting som "Å se mamma, er ikke den babyen søøøøøt?" osv. Dette er forøverig noe han har gjort lenge, også lenge før mini kom, men han var jo storebror fra før da (er 2 år mellom de to andre).

Skrevet

MIn gutt er også sånn og helst vil han ha en ny lillebror og når den lillebroren blir "for" stor vil han ha en ny babybror osv...

Skrevet

Nei, høres koselig ut det. Sønnen min som er snart 3 år, elsker små babyer. Hvergang han ser en baby, så må han bort og hilse på. Og i bhg forteller dem hele tiden hvor snill han er mot de som er mindre enn han. Han kan ligge på gulvet og leke med dem, eller dele leker med dem. Syns det bare er utrolig søt jeg.

Skrevet

Min gutt er 5 år og har en søster på 4 som han synes er pesten selv:) Men lillebror på 5 mnd virkelig ELSKER han!!! Så det er sikkert normalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...