Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 ler meg ihjel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma til 2 små:=) Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 off ja vemmelige.....greit at di e homsar men å diskutera størrelser me mødrene e å gå litt langt hehe!!!!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 jaaaa...hahahahhahah faen....såg du kysset på slutten eller ?? haahhahhha
junea Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 uff ja hadde aldri diskutert størrelsen med moren til karen heller! men men
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 nei men det programmet der er jo så forbanna teit,så det forundrer meg ikke..
mamma til 2 små:=) Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 nei eg så ikje slutten:=) men eg kan ikje fatta at di vil ha ein STOR partner haha......AU
Gjest Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 hormontrolle: HAHHAHAHHAHHHAHAHHAH ler meg ihjel
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 JA, jeg så det. han var skikkelig heslig. tenk å spørre mødrene om slikt! gud bedre! HAHA:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå