JenteBergen82 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Hvor mange fadre er det vanlig å velge, og hvem velger man? Beklager at jeg legger det innlegget inn her.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 jeg hadde 4 stykker =) Å jeg tog innen familie på første gutten, pga famielie vill altid være dær, men er ikke sikkert at alle venner vill det.. Det var da min lille prek hehe
Tjorven81 Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Man kan velge opptil 6 stk. Jeg skal ikke ha familie når den tid kommer, vi skal ha bare venner og synes det er i grunnen veldig greit
elimor Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Vi har valgt 3-4 fadre per barn, kombinert fra familie og venner. Når vi har valgt venner, har vi vært bevisst på at vi velger den i venneparet som er den opprinnelige vennen og ikke den som er inngiftet (tross alt en skilsmissestatistikk på 50 %), men jeg vet mange som bruker begge i et vennepar som fadre.
Baby nr3 ombord Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Jeg skal ha 6 tilsammen tror jeg!! Kjekt for ungen og ha mange, noen familie og noen venner. Jeg hadde 4 faddere da jeg blei døpt, men ser mer å mer at folk velger 6 stk nå
twoboys & a girl Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Har 6 stk. Håper jeg er heldigere i valget nå enn sist gang.
KristineH79 Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Hei! Jg vet ik helt hvor mange faddere jg skal ha men vil nok velge fra familie! Når jg var konfermant møtte jg den ene fadderen min for "første" gang som jg kunne huske, var litt rart. Mamma fortalte at hun hadde vært veninne på den tiden jg ble født og så sklei de ifra hverandre etterhvert og mistet kontakten... Bare en liten tankegang, venner kan komme og gå men familie blir :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå