It's all about me Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har du lyst til å gå på hue og ræva ut herifra? I så fall, se til å ta de annonsene sine et annet sted! På forhånd takk )
Gjest Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Hehehe bare overse henne jeg for min del blir så irritert av sånt at jeg ikke hadde kjøpt noe av henne uansett om hun hadde hatt noe som jeg syntes var fint..
It's all about me Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Jammen.......... ( Jeg blir så frustrert, he he he. Bedritne lille jente som kommer her og prøver seg, ha ha ha )
Caelyn Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Sikkert noen som biter på og.. Håper noen har sagt fra til mod jeg da.. Så ikke noe på ris og ros, men..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Tenker akkurat som deg Mami 87 Gidder i hvert fall ikke å kjøpe noe av henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå