Gå til innhold

varmt å være gravid i dag gitt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

akkurat inne for en pause fra sola.. skikkelig varmt og godt..hehe.. redd for å overopphete denne lille i magen min så er vel best å ta noen pauser.. men sola er såååååå etterlengtet så skal vel ikke klage på varmen..

også er det godt å ha litt farge på kroppen, føler seg litt freshere etter fødselen da vil jeg tro.. man føler seg sikkert ikke så fresh når det gjelder andre ting..hehe:) usaklig innlegg det her.. jaja sånn er det når man er skravlesyk;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig som har sol og varme da:) Her på vestlandet har det vært dårlig vær lenge! Hadde en nydelig dag mandag, men det var det:/

Vil ha soool og jordbær!!!

Skrevet

sender deg litt sool jeg, jordbær er det dårlig med, men nå fikk jeg lyst på det også..hihi:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Her på østlandet har vi nå 3 dagen med sol og varme.

Jeg må jo si at jeg gleder meg til regnet kommer i ettermiddag... Jeg plages veldig av varmen og har vært 100% slått ut to dager nå. Litt bedre temp i dag ;)

Jeg tror jeg er en av de få som har vært glad for den dårlige sommeren ;)

Skrevet

Jeg har ikke klaget en eneste dag i sommer jeg...hehe...

synes det har vært deilig temp...har sittet ute (under tak) ;) i regnvær og vind og kosa meg glugg ihjæl...

Nå derimot føler jeg for å klage litt..men gjør det ikke ;)

Men må si at jeg plages veldig av denne varmen her..puh..

Heldigvis varer den ikke så lenge..jippi... hihi...

Skrevet

huff ja.. Bor i Gællivare i sverige, å her e d vel nærmere 30 grader no.. Klare ikkje å sitte ute. Blir så alt for fort irritert av varmen. Bedre å sitte ved kjøkkenbordet med vinduet åpent å få litt bris på kroppen.. Bare å finne fram isen no.. :)

Sommerhilsen fra mæ.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...