Gulosten™ Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Giftet pappan min seg, og jeg fikk ikke være med.... En glad dag for ham skulle det være, men mamma og pappa kranglet så innmari. Så mamma tok meg med seg på hytta til sin nye samboer, nektet meg å være med... Jeg var 6 år, skulle være brudepike... Hadde hatt prøvetime hos frisøren, brudepikekjolen var en drøm, sko og alt var klart. Pappa stakkar sto på kirketrappen og ventet og ventet og ventet på meg..... Jeg lå på hytta og hyyyyylgrein fordi jeg ville være med i bryllupet. Men mamma nektet... Jeg har enda ikke tilgitt henne. For en dag, skulle jo egentlig bare være morsomt den dagen, men så ble det så trist. Til og med mormor hadde lyst til å kjøre fra Hønefoss til Tjøme for å hente meg, alle var sinte på mamma... For et minne Skulle ønske jeg var mindre da dette skjedde så jeg slapp å sitte og tenke sånn 20 år etterpå. Vil oppfordre alle som krangler om samvær til å IKKE la det gå utover ungene. Dette ble vel kanskje litt trist men. Måtte bare dele det med noen uten å begynne å grine....
~sjiraff~ Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Huff, ja d var ikke noe hyggelig minne. Klem til deg!!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 å fytti rakker'n....Det synes jeg var helt jævlig råttent av mora di
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Fy fader det var dårligt gjort av moren din, ikke har hun gitt deg arr for livet, ødela jo dagen for pappaen din og. Men det var vel det som var tanken. Det er det verste som finnes. Foreldre som bruker ungene sine som spillbrikker. Gratulerer med dagen til pappaen din=)
Gulosten™ Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Takker for klemmer.... Alle syns jo det var superråttent gjort av henne, og hun sier jo selv at hun angrer på det fremdeles. Kunne ikke falt meg inn i halvsøvne engang å gjøre noe sånt mot mitt barn bare fordi jeg var sur på faren. Nå er vi fortsatt sammen da, så det jo uaktuelt heldigvis. Skal sies også at pappa ikke gift med denne damen nå, de skilte seg for 10 år siden. Det var selve minnet jeg måtte skrive litt om.. Hehe.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Åja, det var leit=( Jaja, sån kan det gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå