BEA-77 Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Vi vurderer å kjøpe TFK vogn gjennom Baby Jungle. Er det noen som har erfaringer med dette firmaet? Er det seriøst/trygt, er varene uskadet, hvor lang levering og hva med eventuelle reklamasjoner? Og forresten hvordan leveres pakken? Takknemlig for svar!
jente-i-magen Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Vi bestillte på Babyjungle for en uke siden, og igår kom den på døra :-) Fikk et vare- /transport-nummer og en nettside, så vi kunne følge vogna på dens vei fra Nederland til Norge. Syns det gikk raskt jeg! Har fått anbefalt å bestille der fra andre som sier at det er et seriøst firma og flinke på evt reklamasjoner.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hmmmm mulig jeg er dum... Fant ikke noen barneutstyr jeg??
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 babyjungle.nl Leverer på en uke til ti dager. Via DHL og Tollpost her i Norge. Leverer på døra. Vi fikk vogna på under en uke. FLOTT! De trekker fra Nederlansk moms. Norsk moms (25% av kjøpspris) kommer på egen regning fra tollvesenet, gjerne noen uker senere. Enkelt og effektivt. Svarer kjapt på mailhenvendelser. Spurte om service og reklamasjon og her er svaret: "We have a warranty of two years except discolouring of the fabric. We give you the service and will send you spare parts if needed."
Topp 10. Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Vi bestilte vogn der på søndagen, etter anbefalinger av de mange kloke her inne!! Så vi er strålende fornøyd! Men bagen er ikke på lager før i starten på september så jeg vet ikke om jeg får det i 2 pakker eller alt på en gang:) Blir spennende å se!! Har fått inntrykk av at de er seriøse og svarer fort på henvendelser! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå