Gå til innhold

Noen som har handlet på Baby Jungle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe TFK vogn gjennom Baby Jungle. Er det noen som har erfaringer med dette firmaet? Er det seriøst/trygt, er varene uskadet, hvor lang levering og hva med eventuelle reklamasjoner? Og forresten hvordan leveres pakken?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestillte på Babyjungle for en uke siden, og igår kom den på døra :-)

Fikk et vare- /transport-nummer og en nettside, så vi kunne følge vogna på dens vei fra Nederland til Norge. Syns det gikk raskt jeg!

Har fått anbefalt å bestille der fra andre som sier at det er et seriøst firma og flinke på evt reklamasjoner.

Skrevet

nettside??

Skrevet

Hmmmm mulig jeg er dum... Fant ikke noen barneutstyr jeg??

Skrevet

babyjungle.nl

Leverer på en uke til ti dager. Via DHL og Tollpost her i Norge. Leverer på døra. Vi fikk vogna på under en uke. FLOTT!

De trekker fra Nederlansk moms. Norsk moms (25% av kjøpspris) kommer på egen regning fra tollvesenet, gjerne noen uker senere. Enkelt og effektivt.

Svarer kjapt på mailhenvendelser. Spurte om service og reklamasjon og her er svaret:

"We have a warranty of two years except discolouring of the fabric.

We give you the service and will send you spare parts if needed."

Skrevet

Vi bestilte vogn der på søndagen, etter anbefalinger av de mange kloke her inne!! Så vi er strålende fornøyd! Men bagen er ikke på lager før i starten på september så jeg vet ikke om jeg får det i 2 pakker eller alt på en gang:) Blir spennende å se!!

Har fått inntrykk av at de er seriøse og svarer fort på henvendelser!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...