bell3, fikk gutt Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Har akkurat vert på føden en liten tur..... Trodde jeg lak fostervann. Men dengang ei. Akkurat det var jo ok da. Men jeg ble selvsagt undersøkt, og der finnes ikke tegn til at fødsel er i nærheten.... Alt var lukket og låst sa jordmor. Sukk..... Hadde jo et lite håp om at kanskje mormunn begynte å bli moden da...... Men hun sa at siden de to andre fødslene mine hadde gått så fort, så kunne det jo skje kjapt med modning også.... Sikker på ho sa det for å trøste. Fikk UL for sikkerhets skyld, og det var ganske greit da, men baby er ca 4 kilo nå, og da er ikke jeg så forbaska gira på å gå masse overtid altså....... Sorry , det ble endel klaging, men måtte bare få det ut.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Skjønner deg godt, jeg er oxo redd for å får for stor unge, siden jeg er så liten selv, 1.58 høye her:) Er du langt på vei da?
bell3, fikk gutt Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 har termin på lørdag... så det er tre dager igjen..... er ikke mer enn 161 cm høy.... men de to andre ungene mine kom som et skudd. men de var ikke så store da.... 3080 og 3700 gram....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå