Kyosanim Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Trenger en sovevogn til å ha i bhg. Noen som kan anbefale en god vogn?
strekkmerketrollet Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 jenta mi begynnte i barnehagen i går, hun er 1,5 år. Jeg har kjøpt sports trilla til Simo Var den de anbefalte meg på butikken, fordi det er super god plass i den. Er den vogna en kan bruke helt til 4 år. Så i den har hun god plass til godt med klær og dyne/pose osv så lenge hun skulle trenge å sove i vogn Skal også legge til at den er kjempe god å trille
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage. Jeg ser at simo har mange bra vogner og kjøp gjerne brukt kombivogn fra simo og bruk i barnehagen. God plass er det i de også, og trillekomforten er sjelden viktig da barnehagene triller minst mulig på barna for å få de til å sove, så kjøp gjerne en av de uten lufthjul. Glem om den er pen bare den er trygg og god å sove i.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Fikk akkurat arve en Simotrille, som vi bruker til vår toåring. Den er super! Den er lang i ryggen, og med god plass til pose til vinteren. Forventer at den kan vare i enda to år, dersom han trenger det... Tror det er en Simo 1-2-3, men min venninne som eide, den var usikker på modellen. Har sett på Simo 1-2-3 i butikk, og det sies at denne er lengst i ryggen av de som er på markedet.. Vogna er bred og litt tung til trille å være, så vi kommer ikke til å bruke denne på tur. Dette er barnehagevogn!
petite fleur Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Hei du som jobber i barnehage! Inntil nylig visste jeg ikke at man måtte ha egen sovevogn i barnehagen, trodde b.hagen hadde soveplasser selv. Gjelder det at du må ha sovevogn i de fleste barnehager? Synes det ble så dumt at vi måtte kjøpe enda en vogn...
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 De fleste barnehager jeg kjenner til har barna med seg egen vogn å sove i. Mange har bare med seg den vogna de har hjemme og tar den med seg hver dag eller lar den stå i barnehagen når de ikke bruker den hjemme. Mitt tips hvis du synes det er fælt å kjøpe enda en vogn til dyr penge. Gå inn på finn.no der kan du finne mange gode rimelige vogner til bare noen hundrelapper. Eller ta med den vogna du har. Barnehagen bryr seg sjelden om det bare barnet har et sted å sove i.
prøvekluten+3små Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 jeg jobber og i bhg..og det mest vanlige er at folk kjøper en diger gammel jækel av en simovogn på finn til 500 kr og setter den igjen;o) toppers sovevogner det! god plass og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå