dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 er innom og smugtitter innimellom. ser ikke ut til at noen av de gode gamle har kommet seg videre enda?! noe nytt om noen? Turbo,Kirsty,Femina,Pike,Lulla???og MYsill selvfølgelig!! klem fra meg
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Jeg har gått over til mitt gammle nick igjen da, heter ikke Lulla lenger. Jeg fikk mensen igjen for en uke siden. Så nå er vi gang igjen: Skal gjøre en del av de tingene som jeg gjorde forige gang jeg ble gravid. Drikke 2 liter vann til dagen, lite salt i maten, lite sukker, mye frukt og grønnt, trene, gå til akupunktur, ikke spise rødt kjøtt osv... Så nå får vi se hva som skjer. Hvordan går det med deg da?
Kobra Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg har heller ikke kommet meg videre...snakket med gyn i mai og hun sa at prøverør blir veien for oss... Så jeg venter nå egentlig bare på at mannen skal bli klar...og det tar vist sin tid... Er han ikke klar til vinteren igjen, så setter jeg foten ned og drar han med meg inn på klinikken...mohahaha....
Gullblomst Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Tja... skjer ikke så mye her. Søknaden om prøverør er sendt, så nå er det bare å vente på svar. Ellers så går jeg på min 4. pergokur denne pp, så det er alltids håp. Venter el til helga, og da skal vi dra på hytta og bare kose oss MASSE helt alene. Glanyheten er vel at alexanders's mamma-20 pp er blitt gravid denne pp Det gir oss slitere håp!
dona Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Ja da er jeg på 20pp og skal til lap 20 sept. Skal bli deilig å få litt svar. Mannen min hadde litt dårlige svømmere men nok til at vi skulle kunne klare å få barn. Var første gang hos lege i januar for å komme i gang med utredning. Dette tar tid.
ennah78 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Hei.. jeg kan vel og regnes som en av sliterne selv om jeg ikke har vært så aktiv før i det siste. Vi har prøvd i 18 pp nå og sitter ikke spiren denne gangen tror jeg kanskje jeg skal bestille time hos legen. Har ikke snakket med de siden vi starta prøvinga... Tok litt tid før jeg ble gravid sist gang og.. en gutt på 2 år og 8 mnd.. tok ca 1,5 år da.. Ser av dere andre at det tar tid når en kontakter lege og så det er vel bare å hoppe i det..
Suretær Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Hva med meg da, jeg er da også sliter?? he, he.. Fikk skyggesrek idag for første gang i mitt liv så dette er spennede. Første pergokur og hvis det "bare" var det som skullt til blir jeg virkelig glad. Er forberedt på alt annet.. Tester igjen i morgen før jeg tør å slippe noen jubel løs.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Heisann! Intet nytt her heller. har el i helga og føler meg fruktbar, så har litt håp... men hvis ikke så vil jeg be om å få begynne på pergo. Tror jeg trenger ett puff. Men om jeg klarer å bli gravid igjen så er abort faren stor...sukk... Vi tenker mye på adopsjon fortiden, så begynner egentlig å tilrettelegge livene våre for å kunne oppfylle de kravene. Hvordan går det med deg da dollypopp? Det var kjekt å høre fra deg igjen :-) Klemmer!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2007 Det er da litt som skjer her hvertfall. masse lykke til med pergo,søknader,lap,osv!!! heier på dere jenter!! her går det bra!!jobbet sinnsykt mye i sommer,så gleder meg til en uke i syden om 1,5 uke:-) det er så utrolig deilig å ikke tenke baby 24/7. føler meg helt fri her...hehe. FANTASTISK!! skulle egentlig inn til neste AIH rundt disse tider,men vi fant ut at vi ville vente. skal søke politihøyskolen nå,så må trene masse og konse om det. kommer jeg ikke inn fortsetter vi nok prøvingen neste sommer. nå nyter vi bare hverandre . men er jo litt rart å ikke telle dager,være spent,kjenne etter symptomer ol. men som sagt,det er DEILIG!! klem fra meg:-) (send meg en pm hvis det skjer noe spennende da!!)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Heisan! Her dukka TR opp idag. Ca 3 uker etter forventet ikm. Jeje...får satse på at den er i rute neste gang da. Men godt å være ferdig med den før lap 23.aug. Ellers har jeg bestilt time hos gyn til begynnelsen av sept for å sende søknad om prøverør. Siden det er så lang ventetid her i Oslo, er det vel ingenting å vente med.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Vel... jeg har ikke kommet meg videre... Mensen kom med smerte og helvette i dag, så nå bærer det inn i 20pp... Begynner å bli lei kjenner jeg :/
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2007 Turbo: tror ikke du skal regne med at tanta kommer når hun skal etter Lap... syklusen min var hvertfall helt på tur etterpå. sikker på at dere ikke vil prøve litt lenger først da? er rimelig slitsomt å gå gjennom de behandlingene... men skjønner hvis du vil søke nå. vær forberedt på MANGE undersøkelser,alt mulig... Liover: stå på!! snart sitter spiren og klorer seg fast!! har jo klart det før,så vet jo at det går:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå