Gå til innhold

Filmen "White noise". Noen som har sett den??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt den er skummel, og håper jo det... ;0)

Noen her på DiB - tror jeg - nevnte at noe av ekstramaterialet var vel så skremmende som filmen i seg selv. Noen som vet mer?

Er alene hjemme akkurat nå, og kunne tenke meg til å se det ekstramaterialet, men vet ikke om jeg TØR?! *bittelittkylling*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett filmen.. men ikke ekstramaterialet..

Er skummel syntes jeg iallefall..

Blir ekstra skremt når det kommer te sånne white noise og ånde-filmer..

Skrevet

Jeg også! ...derfor jeg harbestilt den... ;0)

Er nokså tykkhudet hva film angår, men denne tror jeg er skummel, ja...

Skrevet

He he.. har kommet en toer og nå av den..

Skrevet

Så den for 2 år siden eller noe,, lukker fortsatt øynene når det kommer sånn "snø" på tv hehe :) Men jeg er veldig lettskremt også da.. Bra film!

Skrevet

2'rn er råbra!!

Skrevet

Ja, den er skummel, jeg "sliter" enda, 2 år etterpå :P Får helt hetta når jeg begynner å tenke på den, spesielt om det er sent på kveld og mørkt, og jeg er alene.. Men så er jeg mørkeredd da, veldig! Jeg spurter hjem om jeg går på vaskeriet om kvelden (Okei, det var i alle fall én fordel med å gå høygravid på sommeren, hehe, rekker ikke å bli mørkt før det stenger :P)

Men forøvrig, filmen i seg selv var ikke dårlig, det var bare slutten som ødela. Kan jo være fordi jeg ikke skjønte den helt da. :)

Skrevet

Har svart belte i skrekkfilmtitting, og syns ikke White Noise var skummel i det hele tatt. Ikke ekstramaterialet heller.

"Oooooo en steeeemmeeeee....ooooooooooo!" hihi

Uff, nei skal ikke mobbe, jeg. Men The Ring 1 og 2 er bedre :) Hvis du vil bli litt skremt.

Skrevet

Har sett The Ring 1, og den var bra, ja! Ekkel og skummel, som en god skrekkfilm skal være. Så WhiteNoise er ikke skumlere enn The Ring? Hadde et håp om det;0)

Skrevet

Da håper jeg for all del at dere mener den JAPANSKE versjonen av the ring!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...