Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Mine bor 10 -15 min unna med bil Ser de max 1 gang hver 14 dag (de MÅ jo spille golf samt gå på "parties" når det er sommer - men de 4 kaldeste mnd da har de kjempe god tid,- men de villkårene spiller ikke vi på..... Svigers er pensjonister) Vi har ett "bob- bob" forhold ! - ikke så glad for at de ALDERIG kan passe tulla fra april - oktober grunnet golf og sosiale evneter ! - Men oktober - mars så henger de på döra ............
ana baroma Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Ser de en-to ganger i uka sånn ca. De er helt greie, og jo bedre kjent vi blir jo greiere er de egentlig:) de bor 3 km unna, men renner ikke ned dørene akkurat. Og det er jeg glad for på sett og vis.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Det er litt ulikt hvor ofte vi ser dem. Iblant ser vi dem et par ganger på en uke. Og iblant går det 2-3 uker mellom. De bor 1 time med bil herfra. Har kjempegodt forhold til dem. Er ikke ofte de sier nei når vi trenger barnepass. =) Og de er heller ikke pensjonister uten i full jobb begge to. Er kjempeglad for svigerforeldrene mine jeg=) De hjelper oss med både det ene og det andre. Barnepass, kjøper vinterdresser og annet barna trenger=)=)=)
~sjiraff~ Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Vi bor ikke langt fra svigers, 5 minutter med bil, og kanskje 15-20 minutter til fots. Forholdet er bra og vi sees vel gj.snittelig minst en gang i uka. Da jeg kom hjem fra sykkeltur med snuppa i går sto svigermor på alle fire og luka i hagen min, kunne det ha blitt bedre? )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Siden gubben jobber natta, er det sjeldent vi er steder midt i uka.. Derfor prøver vi å besøke de en dag hver helg.. Kommer veldig godt overens =) Kunne ikke fått bedre svigerforeldre =)
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Ser dem flere ganger i uka. Er oppriktig glad i dem og synes jeg er kjempeheldig som har dem som svigerforeldre og besteforeldre til gutten min
fleXibel Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Ser de 1 gang i uken.. kanskje mer.. varierer. Kjempesnille svigerforeldre
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 De bor 5 min unna. Ulikt hvor ofte vi ser de egentlig. Noen ganger et par ganger i uka, noen ganger kan det gå nesten 1 mnd. uten at vi ser dem. Har et kjempe fint forhold til de. Sambo jobber så utrolig mye, så det blir til at vi reiser og besøker de når han har fri. I følge sambo så har både jeg og foreldrene hans en "vil ikke mase/forstyrre" holdning. Stemmer nok det. Svigermor er litt "redd" av seg, noe som medfører at hun kvier seg til å passe lillegutt (spesielt over natta). Hun har 3 unger selv, hvor den yngste er 12 år, men fortsatt like redd for at ting skal skje osv.... hehe Ellers ser jeg foreldrene mine max 1 gang i mnd. De bor 40 min unna. De driver med golfing hele sommeren, så de er som regel opptatt med det ved siden av jobb. De stiller opp når vi trenger pass.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Mine bor 8 timer unna med bil. Dessverre. Kjempekjekke og elsker å stille opp for både oss og vår gutt.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Noen ganger i uken så koselig atte.. Er som oftest der hver fredag og spiser pizza..
Arb.ledig husmor Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Svigerfar er alkoholiker, så han ser vi nesten aldri... Svigermor har vi sett 3 ganger etter at snuppa ble født, ho e snart 11mnd. Før bodde vi 4-5 timer unna med bil, nå bor vi ca 8-9 timer unna med bil. Men svigermor sier at ho vil komme på besøk, MEN må bare ditt og datt først... Så den turen ho sku ta i sommer, er enda ikke tatt... Og vi har heller ikke råd til å reise til dem så ofte. Forholdet er heller ikkje det beste, men det er fordi svigermor ikkje respekterte oss ene gangen ho kom på besøk til oss... Svigermor er også uføretrygdet, så har masser av tid, men bruker det heller på sydenturer o.l. Ho vil også gjerne kjøpe klær til Serina, men kjøper "feile" klær..og da skylder ho på at det er fordi ho ikkje ser ho så ofte, så ho vet ikkje koss ho vokse... Noe eg ikkje helt kan skjønne, for ho vet jo når ho ble født, og kan jo bare ringe oss å spørre om det er noe ho trenger...
Gjest ->>- Skrevet 8. august 2007 #12 Skrevet 8. august 2007 Svigermor 8-10 ganger i året, svigerfar 2-3. De bor i England og USA, så det begrenser seg litt naturlig. Begge er supre folk, men svigermor er nok den både jeg og gutta har fått nærmest forhold til i og med at vi treffer henne oftest.
Turid Laila Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Litt opp og ned, men minst en gang i uka. Og mer nå som lillegutt har kommet. De er overlykkelige over å ha blitt besteforeldre. De bor 15 min unna med bil, så er jo ikke lange veien.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 minst 1 gang i uken. bor for øyeblikket 1min gange unna, men om fire uker flytter vi så da bor vi 7min med bil unna. har et godt forholde til dem jeg.. eller vi blir det jo. to god hjertede mennesker som er veldig glad i oss alle sammen. men vi har mer tilfelles med mine foreldre.....
MammaTil2 Skrevet 8. august 2007 #15 Skrevet 8. august 2007 Min svigermor bor 10 timer unna, og vi treffes bare et par ganger i året når vi reiser dit på ferie. Til gjengjeld er vi der leeeenge om sommeren. (Min. to uker, og det er INGENTING å gjøre der...) Hun er virkelig hyggelig, men av og til kan det bli litt lenge å gå oppå hverandre.
nickoline og supermann Skrevet 8. august 2007 #16 Skrevet 8. august 2007 de er skilt og bor i DK. svigermor har jeg ikke sett på over 1 år. heldigvis. svigerfar har vi sett ca 3 ganger siden Andreas ble født. Har et godt forhold til svigerfar og hans samboer. Svigermor er gal og håper jeg aldri ser henne mer............
Mamma2OO5 Skrevet 8. august 2007 #17 Skrevet 8. august 2007 Svigerfar ser jeg kanskje et par ganger i året (bor 10 min unna med bil) Svigermor ser jeg en gang i måneden kanskje (samme avstand) Har ikke noe spesielt forhold til noen av dem egentlig. Men gutten min ser de oftere enn meg:o)
Gjest Skrevet 8. august 2007 #18 Skrevet 8. august 2007 Svigers bor ett kvarters biltur unna. De stikker gjerne innom på vei hjem fra jobb, det er veldig koselig Ser dem vel 3-5 ganger i uka. Jeg er veldig glad i svigerfamilien min, de er noen herlige mennesker
Milletrille Skrevet 8. august 2007 #19 Skrevet 8. august 2007 De er skilt, så betegnelsen svigers blir for det meste svigermor for meg. Svigerfar bor 15 min unna, kommer innom på en kaffe en gang stort sett hver helg og er ikke så lenge av gangen. Vi prater om løst og fast, han leker litt med snuppa eller bare leser avisen. SÅ det syns jeg bare er koselig. Svigermor mor 5min unna og er ute og går støtt. Kommer stadig innom, gjerne uten forvarsel og går rett inn (har også nøkkel), noe jeg blir veldig stresset av. Hun er en snill dame, men veldig detaljorientert og bryr seg med alt. Og når hun er her skal hun ordne med snuppa hele tida, mate, skifte, ha på fanget (selv om snuppa ikke vil), kle på andre klær etc etc. Og hvis vi ber henne på frokost/lunsj, så er det ut og gå tur, planlege middag etc etc, blir liksom ikke kvitt henne... Ja, svigermor er snill og grei, men jeg klarer ikke slappe av og være naturlig rundt henne, så syns det er mest slitsomt med hennes nærvær.....
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 8. august 2007 #20 Skrevet 8. august 2007 Hvis svigermor har et "våkent" øyeblikk uten vrangforestillinger og er rett medisinert ahr vi et veldig godt forhold. Utover deth ar vi mer et forhold hvor jeg hjelper henne med alt og hun forsurer hverdagen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå