jente-i-magen Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Fikk TFK vogna på døra i går, bestilt på babyjungle.nl :-) Sparte nesten 3000,- på å kjøpe den der, så det er vi kjempe fornøyd med! Men spørsmålet mitt er: På bagen er det en rød "dings" på ene sida, hva er den til? Hadde trodd det skulle vært noe til å feste kalasjen så den stod fast i en posisjon, men finner ikke ut av det?? Lurer også på hvordan vi skal betale momsen. Kommer det regning i posten kanskje? Han krevde nå ikke noe han som kom å leverte den på døra, var bare opptatt av å få underskrift på at den var levert han..
Topp 10. Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Prøv å sto foran vognen å dra kalasjen til deg til du hører ett lite klikk, mulig du må ta i litt!! ikke røsk i, men trekk den mot deg! Og momsen betaler du ved at tollvesenet sender giro inne 2 uker trur jeg! Har selv bestilt vogna:) Så gleder meg masse til å begynne å trille:) Den røde greia du snakket om er muligens den du må holde inn for å få ned kalasjen:) tror d!! Prøv å se hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå