Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 var det noen her som leste det ? Hun skrev om hvor lei hun var av repotasjene om glamour mammaene i bladet MAMMA- bla Hermine Middelfart, Vendela Kirsebom og Trine Grung. Om hvordan det er å slite med aupair fra sverige kontra Thailand. Jeg reiser meg og aplauderer for Kadra sitt innlegg!! Mvh hjemmevärende mamma i Bärum - uten glamour faktoren ;O)
Stor_smil Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Fikk ikke det med meg.. ettersom jeg sa opp abonnementet mitt der etter noen mnd. Syntes bladet bærer preg av "overklasse". De reklamerer KUN fr dyre ting, og har masser av intervjuer med disse glamour-mammaene du snakker om. Syntes foreldre og barn er ett mye bedre blad
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Fikk ikke lest det - dessverre. Måtte slutte å lese Mamma og andre lignende blader da jeg var gravid. Der satt jeg - hormonell og drittlei - og leste om stilkedamer med kledelig ertestor kul på magen, dyre designerklær og innlært meninger...nope, ikke min greie :0D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå