ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg er jo ikke den første til å stille dette spørsmålet! Skjønner jo at den er grei å ha når man har intime spørsmål.. men kan ikke de, som foreslått før, stilles i en av de andre forumene? Jeg er helt sjokket over stemningen som har sneket seg inn her i det siste. Fortell meg gjerne at jeg tar feil, at å fjerne anonymknappen ikke er løsningen, men inne på skravle, hvor det ikke er anonymknapp, er det jo såå mye koseligere(lang setning)! Jeg tror ikke at jeg er den første til å skrive om dette, men er det ikke andre der ute som mener det samme som meg; at anonymknappen ikke er verdt å ha når den blir så misbrukt?
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Så lenge folk gidder å la seg provosere over anonym-knappen, vil det ikke bli fjernet fra nettsiden. Det er min teori. Blir som med VG osv...jo mer provoserende overskriften er...desto mer selger de aviser. Anonym knappen er i hardt vær hele tiden....de som er ansvarlige for nettsiden fryder seg nok...så la være å bruk energi på å irritere seg over de som velger å bruke den.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg irriterer meg egentlig ikke over de som velger å bruke anonymknappen, men over stemningen her inne.. For en stund siden begynnte det å bli litt surt her, men det var lett å ignorere. Men nå har kranglingen jo nesten overtatt hele forumet. Innlegget mitt var egentlig ikke ment som et "dette irriterer jeg meg over"innlegg, men et spørsmål om det har vært tatt opp å fjerne den før, eller om det hvis ikke kanskje skulle taes skikkelig opp nå. Men hvis de ansvarlige ikke vil er det jo ikke noe å gjøre..
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Var ikke ment til deg. Ja, kranglingen dominerer hele forumet. Jeg vurderer å trekke meg ut av hele greia. Merker at lurer jeg på noe; "gjør jeg dette riktig", så er det faktisk mer fristende og kosligere å ringe HS, moren min eller venninner som har barn.... til tider kan jeg gå å irritere meg over tilbakemeldinger, eller folk her inne....er ikke verdt det rett og slett....
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 Nei, det er jo ikke det. Men jeg synes det er så trist, for det er jo så mange kjempehyggelige jenter her inne!! Er mye på skravle siden det er så mye koseligere der, men hører jo liksom til her inne, så skulle ønske vi kunne hatt det like kjekt her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå