MammisOgTøffer`n Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Tas imot med stoooor takk..... Har driiiiiiit vondt i øra og hører ingenting.....Føles ut som det er fylt med masse væske.........Kan det være ørebetennesle???
trompetisten Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Ta en klut og varm den på microen og legg over øret. Eller hvis du f.eks har olje til symaskina, kan du varme den forsiktig opp og helle inn i øret. Kan være øreverk, ikke nødvendigvis en betennelse. Vondt samme hva det er av de
MammisOgTøffer`n Skrevet 8. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2007 Ahh.......Takk takk:) Løpe og gjøre det med en gang!!! Veeeeldig vondt ja.....Men det værste er jo å ikke høre no da,hehe:)
NessaS Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Olivenolje! Samboern fikk det rådet av legen sist han var der. Funka som pokker. Men jeg holdt på å le meg ihjel da han kom hjem med resepten legen hadde skrevet da. "1 ml olivenolje i øret, la det virke i 20 minutter og skyll" *fnis*
MammisOgTøffer`n Skrevet 8. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2007 ahh........det hjalp såå med varm klut..........*puste ut* men ja, olivenolje tror jeg at jeg har hørt før:) det må også prøves..... funker det like bra med soyaolje tro??? igjen tuuuuuuuusen takk for råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå