Gå til innhold

Hei! Jeg er ny her :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har lyst til å begynne å prøve i januar/februar, men som ikke er HELT sikker på om de er klare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenkte å begynne i januar vi

Skrevet

vi skal starte prøvingen i april-mai.. jeg er ihvertfall superklar! jeg tror sambo er litt engstelig på om han "klarer" det.. hehe... har ikke vært så mye babyer i familien hans enda og han syns de er så små, hehe, søt han! han er en sånn type som bare må hoppe i det, ellers blir han aldri klar... men han har lyst på han og da!

hvorfor er du ikke helt sikker da?

Skrevet

Koselig:) Grunnen til at jeg ikke er helt sikker, er at jeg er litt redd for at det er jeg som blir sittende hjemme med babyen, mens samboeren min får fortsette å dra ut å gjøre hva han vil. Jeg er stemor til en gutt på 6 år, og har i perioder følt at det er jeg som har hovedansvaret for han. Han maser for øvrig omtrent daglig om at vi må få baby, for han har veldig lyst på. Jeg har også veldig lyst på barn - spesielt etter at jeg ble tante for ett par dager siden til en helt utrolig nydelig, bitteliten jente! :-) Så jeg har satt januar/februar som mål slik at jeg skal få tenkt over det og være helt sikker. Må vel kanskje slutte på p-pillen i løpet av høsten da... :o) Er dere sluttet?

Skrevet

jeg skjønner det... har du pratet med han om det da? kan jo være lurt å gjøre en forventningsavklaring før dere bestemmer dere.. hva han ser for seg i fremtiden og hva du ser for deg.. sånn på barnefronten. og hvordan det skal utføres praktisk..

jeg har ikke gått på p-piller på nesten et helt år jeg... fikk sinnsykt mye bivirkninger.. så vi brukte litt kondom i starten men det var så kjipt ;) hehe så nå hopper vi bare av i svingen.. har funka i et halvt år.. vi har jo selvsagt hele tiden visst at det ikke er helt sikkert da.. men både samboer og jeg vil jo ha barn etterhvert så vi tar sjansen.. :)

Skrevet

Joda, vi har pratet om det, men er bare ikke helt sikker på om prat og praksis er det samme. Har et visst inntrykk av at unge menn er ganske umodne når det gjelder å forstå hvordan ting egentlig blir ;) Men jeg må nok få meg et lite nurk etter hvert, ja :) Og nå er det jo så mye snakk om p-piller og blodpropp, så det er kanskje like greit å slutte ;)

Skrevet

ja, jeg syns helt klart du skal slutte ;) hihi... p-piller er ikke bra! samboern min merka stor forskjell på meg sa han.. og jeg følte meg mye bedre! jeg hadde jo nesten alle bivirkningene da.. lavt blodtrykk, vonde pupper, lav sexlyst, muggent humør osv osv

vi må holde hverandre oppdatert etterhvert som prøvinga nærmer seg da! gleder meg tilogmed til februar, for da kan jeg begynne på folat!

Skrevet

Du kan jo øve deg på tantebabyen din da;) Tihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...