rødhette* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Da åpner jeg tråden med å være førstemann ut. Min hobby er kortlaging, derfor ønsker jeg meg utstyr til det. Ønsker kartong (helst bazzil) i alle mulige farger, dies og goosebumpz til QuicKutz-tanga (både ferdige utstansa (også bokstaver) og selve metalldiesen så jeg selv kan stanse ut - spør hvis du lurer på hvilke jeg allerede har selv), primablomster i div. farger, søte stempler, ferdige kort klare til å dekoreres (i alle mulige former og farger), brads, eyelets, rub-ons og evt annet stæsj som passer til kortlaging Spør hvis du lurer på noe!
Tre små & mammaen Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Å lage kort er min store lidenskap for tiden. Har fått meg QuicKutz tang, men har foreløpig bare noen metall dieser (til å stanse ut figurer med) Ønsker meg gjerne dies eller goosebumpz fra quickutz. Eller ferdig utstansete figurer eller bokstaver:) Bruke rmye av det til kortlaginga mi:) (Og alltid kjekt å få figurer en ikke har selv feks) En ting jeg virkelig trenger er en spesial penn for å ta opp figurer med og som en bruker tl å stikke ut figurer med (her får man feks kjøpt den + dies da http://www.bikuben.com/produkter/quickutz/revolution-og-tilbehor/qk--quickstick) Ellers blir jeg veldig glad for rub ons. Gjerne med fine ord på som varmer:) Tja, egentlig blir jeg glad for alt jeg:) Bare å spørre om det er noe du lurer på
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Min hobby er også kortlaging og scrapping (lager album til sjarmtrollet). Ønsker meg det samme som rødhette*, og også ark som passer til babyalbum (altså med søte figurer på e.l, er mye av det på bikuben hvertfall). Har også QuicKutz-tang..
Tre små & mammaen Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Liker veldig godt å bruke stempel i kortlaging også, og kunne og tenkt meg søte stempel. Har forresten slike plexiglass til å ha umonterte stempel på, så umonterte stempel går kjempegreit også. ..glemte å skrive det...
RajaPia Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Min største hobby er strikking. Strikker til vesla mi som blir 2 i september. Har tenkt å prøve meg på kunststrikk.. Hater å strikke sokker , så sokkegarn trenger jeg lite av.. ) Hekler litt også , men ikke så ofte. Prøver meg på litt scrapping også, men foreløpig bare i albumene til gutten og jenta mi. Blir glad for alt. Garn i ulike farger og typer , oppskrifter, Kartong i ulike farger ++++. Oppskrift på artig jentelue kunne jeg godt tenke meg om det finnes. Bare spør hvis du lurer på noe.. Strikkepinner har jeg nok av , da jeg har kjøpt maaasse av det på Ebay for omtrent ingenting. )
summer85 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 jeg er også av den typen som elsker scrapping! lager kort, og album og slike ting =) ønskr meg alt som er til scrapping, ark, stempler, blomster og Dies (har egen tang, så ønsker meg sånne metall dies) bare å spør hvis du lurer på noe, =) jeg har 2 gutter...
mayaya Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 *Hei på dere! Jeg er heelt ny her inne på Hobby, og leter etter en hobby :-) Det vil si, rødhette* har fått meg på gli til å starte med kortlaging eller scrapping eller noe i den duren. Hehe. Som dere skjønner er jeg helt grønn på dette, og trenger noe som kan være greit å starte med, basisutstyr eller... Tja, dere vet nok bedre enn meg! Vet jammen ikke hva jeg skal si jeg, rop ut og spør, du, min hemmelige venn! :-D
tasah Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Jeg strikker Har ei jente på snart 2 år som jeg har planer om å strikke en del til fremover, så garn i rosa/rødt/lilla står på ønskelisten. Gjerne også søte knapper (helst treknapper). Har masse jeg ønsker å strikke, men oppskrift på en enkel jakke til henne hadde vært fint Men alt som kan brukes til strikking tas i mot med takk!! Har nok strikkepinner, men ellers får man vel aldri nok, verken av garn eller oppskrifter. Har du, hobbyvennen min, en god ide til et strikkeprosjekt eller annet som du forbinder med strikking, er det alltid gøy med ny inspirasjon
Gjest mphs Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Hei min hemmelige venn. Jeg driver for det meste med strikking. Så garn i ulike farver og typer,treknapper eller andre, pærler, oppskrifter. Ja alt som har med strikking er fint å få. Ellers prøver meg på litt scrapping men til nå har det begrenset seg til litt kortlaging for å sende til venner og litt pynting i baby albumet og bryllupsalbumet(ikke mye). Så om du driver med scrapping hadde det vært gøy med noe innen det feltet også. Mvh
spilloppa Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Hei! Jeg lager også kort Jeg har ikke kjøpt Quickutz tang enda, men har planer om det, så ønsker meg dies til den Vil gjerne ha ferdig utstansa bokstaver og dies også Ønsker meg ferdige kort til å pynte, primablomster i div farger, eyelets, (har nemlig tenkt å kjøpe utstyr til de også..), rub ons med anvennelig tekst som gratulerer osv.. og som Rødhette sier, annet stæsj som passer til kortlaging, bånd og knapper kanskje? Eller stilige ark man kan lime på korta.. Jeg har nemlig nettopp begynt.. Har bare laget 3 kort så langt.. hehe Bare å spørre om det er noe
Ioren Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Jeg driver med scrapping, så alt som kan brukes til denne hobbyen (og det er mye =P ) er supert Jeg er veldig glad i fargene grønt og lilla, ellers venter jeg en gutt til høsten, så alt blått er også bra Liker å pynte med blomster og bånd Har også QK tang, men har ikke mange dies enda, så det hadde jo også vært gøy
Bompimamma:) Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Hallo. En liten presentasjon av meg også. Jeg er også en av dem som driver med kortlaging og scrapping. Sitter nå med alle bildene mine fra 2005 og 2006 og skal ha dem inn i album. Har kommet litt i gang, men ønsker gjerne litt hjelp med pynt. Trenger derfor pynt som passer til alle årstider og anledninger. Eksempler på hva jeg ønsker meg: - Dies til QK-tang For eksempel bie, enkel sommerfugl, marihøne, tulipan... - Ferdig utstansa figurer hvis min hemmelige venn også har dette :-) - Brads - Blomster - Annen pynt som kan brukes Gleder meg kjempe masse til å få en pakke, og jeg er sikker på at jeg kommer til å bli fornøyd. Trenger det meste. Det er ikke alt som må kjøpes heller. Kanskje du også har noen "rester" hjemme som kan brukes. :-)
selfangerkjerringa Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 eg driver med alt fra strikking til decoupage, lager smykker og syr osv. Har egen blogg for hobbyene mine, men legger ikke ut adressen her siden jeg ønsker å være litt anonym på dib. Det jeg ønsker meg for tida er decoupage-ting, det er det siste jeg er blitt hekta på... hehe... trenger decoupage-lim (halvmatt, ikke helblank), glansbilder og slikt til å lime på objektene. Det er skikkelig gøy Av andre ting så har jeg ALLTID bruk for perler til smykkene mine! Og siden jeg syr lappe-puter til små knøtt, blir jeg kjempeglad om du sender med et par vaskelapper De i stoff altså. Favorittfargene mine for tida er turkis (alt fra lys turkis til sjøgrønn) og rosa. Jeg blir glad for alt
Leieboer funnet! Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 Litt sent ute, men har vært litt på farten i det siste! Jeg er veldig glad i å hekle, både "gammeldagse" brikker o.l. og litt mer moderne skjerf, luer osv. Ønsker meg oppskrifter på spesielt det siste, både barne- og voksenstørrelse. Ellers så har jeg veldig lyst til å begynne med scrapping. Har sånn cirka ingenting av utstyr eller noenting, så ett eller annet å begynne med kunne kanskje vært noe. Er relativt nygift, så et eller annet med bryllupstema kunne vært artig. Men blir glad for alt, bruk fantasien heller enn lommeboka :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå