Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 vel, tja hun gjör nok det, - Men da jeg hentet i bhg i går var hun drit sur for at jeg kom löp sin vei og ropte dra hjem mamma . Ikke stas å höre fra en 3 åring. Så jeg måtte löfte henne opp mens hun hylte som en stukken gris og tårene sprutet - bäre henne til bilen og såvidt jeg fikk henne til å sitte i bilsetet. Spurte henne da hun 15 min senere hadde roet seg ned hvorfor - svaret var at hun ville leke mer i barnehagen. Kan det stemme eller er dette trass eller hva ?
Pappas fultreffer :) Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Tror det er ganske vanlig vertfall at unger ikke vil hjem Med min er det jo motsatt da, han vil ikke i barnehagen og gråter når jeg leverer ham fra meg.
Mamma´n til A og F Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Opplevd flere ganger....De første gangene tenkte jeg at de ansatte må tro at ungen mistrives hjemme. Men er nok mer vanlig enn du tror. Får trøste oss med at barna våre trives i barnehagen:)))
manonym Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Sikkert ikke noe gøy nei. Har jobbet i barnehage og har sett det du forteller nå maaaaange ganger! Om ungen er inne i en lek eller lignende så vil de ikke hjem=) Har ikke noe med at hun ikke liker deg=) Er egentlig positivt for da vet du at hun stortrivst i barnehagen=) Hadde vert værre om hun hadde skreket når du leverte henne og sa ikke dra mamma.
MammisOgTøffer`n Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Vet du hva?? Det skal du ta med knakende ro:) Det er jo det betse tegnet på at datteren din trives i barnehagen...!!! Vet at det er sårt for en mor og oppleve noe sånt, men hver heller glad for at hun vil i barnehagen:) Tenk om det hadde vært omvendt.....Vært trist å levert henne da:)
Stor_smil Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Sånn er min og, og han er "bare" 22 mnd. Hvis han er inne i barnehagen når jeg kommer så er det greit, men dersom jeg skulle finne på å komme når han er ute og sykler.. ja, da kan jeg like godt gå hjem igjen.. hehe.. syntes bare det er bra jeg..viser at de koser seg i barnehagen. De dagene vi er hjemme, og jeg sie: Har du lyst å gå i barnehagen.? Så svarer han bestemt: NEI! Så jeg trøster meg med at mamma er best, men at barnehagen er en fin erstatning når jeg er på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå