Gjest Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 den som kommer opp med det kuleste,mest originale og morsomste nicket tar jeg..kan godt være personlig...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Marcama Mamarca forkortelse til Marcus sin mamma..... Kreativt jaffal..... Men poenget med nick er vel at folk vet hvem du er, og ikke bytte det så ofte.... Jeg har hett Miss Fat her inne altid, siden ifjor- ble på tjukken nå iår....
Gjest Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 ja jeg vet..men blir så lei... heter Kine da... het Kine og marcus før...
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 mamma til 1, på tide med 2 )
Gjest Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 HAHAH ja ikke sant skal ta det nicket engang men ikke nå
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Kjeder meg enormt!!!! M&M (marcus mamma) KiMa (KineMarcus) Snikende Ullteppe Synkende Mage Hønemor Enik (Kine feil vei)
Adriansmor med tulla Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Bolla feita.... det heter den ene kattungen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå