Brokade Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Flere som vil melde seg på ? Dette innebærer å diskutere hyggelig. Kan gjerne være en usaklig debatt- men med en god tone. Unngå å bruke adjektiv i negativ betydning på anonyme eller andre brukere. Er det noen som ønsker å krangle.. gjør gjerne det, men ikke her - det finnes allerede en krangleside. Vi er her fordi vi har noe til felles.. småbarn mellom 0 og 1 år! Enkelte ting er vi uenige om.. og det må gjerne uttrykkes.. men usaklig negativ debattering trenger vi ikke.
Forskeren Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Jeg er også med Har alltid vært i den kategorien uansett, jeg!
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Meg, jeg og:-) Mye koseligere det....
ditte&malusken&lillebror Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Det hadde vært drømmen;) Jeg er med!!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #13 Skrevet 8. august 2007 Gabrielle Solis; beste nicket ever!! Hvorfor kom ikke jeg på det? *gremmes* hihi
hårsår Skrevet 8. august 2007 #14 Skrevet 8. august 2007 Jeg lover på tro og ære at jeg ikke skal debattere på noe annet vis enn hyggelig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå