Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere! Da var jeg omsider klar for 3 trimester!! Syns 2 trimester gikk så ufattelig sakte. Gikk ganske fort til 20 uker, men så har tiden stått stille föles det som... Hvordan er det her? Går det litt "fortere" her? Når burde man ha alt klart til den lille egentlig? Man blir vel ganske tung og sliten den siste tiden så da 0rker man kanskje ikke styre rundt med shopping og rydding så mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes faktisk tiden på 3 trimester har gått fortere.. :) Vet ikke helt når man burde ha alt klart, det meste kan jo fikses av andre hvis man skulle føde tidligere enn planlagt. Da blir man jo gjerne liggende litt lenger på klinikken også. Jeg hadde handlet inn det meste til uke 36 tror jeg.. Men flyttet for en uke siden, og da sto alt på hodet, skulle tatt seg ut om babyen kom da! Hadde hvertfall ikke klart å pakke noe fødebag, men alt liggende spredt i kasser og poser.. (jeg har 13 dager til termin) Men nå er alt klart tror jeg:)

Jeg har ikke blitt "tung og sliten" på slutten, og er glad jeg har litt å styre med nå for å få den siste tiden til å gå fortere.. Men det er jo veldig individuelt. Hos meg ble bekkenløsningen mye bedre nå på slutten, og jeg har mer energi:)

Lykke til i hvertfall!!

Skrevet

Jeg syns at tiden gikk fort frem til uke 28 ca, da var vi på 3d ul og fikk se gullet og etter det begynnte tiden gå seinere.. så for min del har ikke tiden på dette semesteret gått så fort. Misunner bare alle som er fødeklare/har termin osv:) hehe.. men men, snart min tur også nå (høygravid idag) :)

Har igrunnen handla kontinuerlig hele svangerskapet og har alt klart nå tror jeg. Er 35 uker på lørdag!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...