Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg har gått på de i snart 2 mnd. Har følt meg litt bedre, men nå de siste dagene har jeg begynt å få endel angst symptomer igjen.. og er skikkelig trøtt og slapp.. Gått på 10mg i over en mnd. Bør jeg øke til 20? skal til legen neste uke. se hva han sier om det... Kanskje det er tidlig med 2 mnd å få noe virkning i det hele tatt? Noen som har noen erfaringer? Er så redd de ikke funker på meg,at jeg må begynne på nye. hadde veldig bivirkninger når jeg begynte på de, og når jeg økte dosen..
*ønsker nr 2* Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 det er vel litt tidlig å merke noe etter to mnd, mne det du merker kan og være bivirkningwr... bra vettu, meds for angst/depresjoner har bivirkninger osm angst depresjoner... ta en prat med legen om detta, ingen her inne er psyko/lege som vet hva din dosering er.. har vrt fri for cipralex et år nå, ganske deilig. sluttet når jeg fikk vite at jeg var gravid, gikk på 20 mg... merket ikke noen ting jeg, egentlig, bortsett fra at jeg merket etter jeg sluttet at de faktisk hadde stabilisert serotonin nivået i topplokket... muli du må bytte ah, at cipralex ikke er noe for deg, men det er da viktigere å bytte, enn å gå på noe som faktisk gjør ting verre. . finnes mange forskjellige typer antideppressiva, det viktigste er å finne noe som passer. så ta en prat med legen, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå