Gå til innhold

?!?!?!


Axus' girlfriend

Anbefalte innlegg

Er skikkelig forvirra her. Det er dette jeg gruver meg mest til nå som graviditeten er et faktum, alt dette pengestyret. Jeg har ikke peiling på hva jeg har rett på, når jeg skal søke, hvor mye det utgjør..!!Noen som kan hjelpe?

 

Jeg starter på skole til høsten nå, men har en jobb i tillegg. Har jobbet mye siden jul, men må kutte ned nå når skolen starter. Far i huset jobber 100%.

 

Får jeg vanlig stippend og foreldrepeng?

Hvor mye av den opprinnelige inntekten regnes foreldrepengen? Jeg vil omtrent få 6000kr utbetalt hver mnd i lønn framover. Vil det da være mest lønnsomt å søke om foreldrepenger eller støtte gjennom lånekassen?

 

Håper noen har tid til å hjelpe en stakkars forvirret studen :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på enda mer. Tar de et gjennomsnitt av lønnen for å regne foreldrepenger, eller er det en bestemt mnd de regner fra?slik at det er lønnsomt å ta masse ekstra vakter akkurat den mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du varierende inntekt, tar de som regel utgangspunkt i gjennomsnitt av de siste 3 - 6 mnd før du går ut i permisjon. Men i enkelte tilfelle kan gjennomsnittet for en lenger periode brukes.

Jeg ville tatt så mange ekstravakter som du greier de siste 6 mnd for å være på den sikre sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...