Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 8. august 2007 #26 Skrevet 8. august 2007 Jeg har termin 6. oktober. :-)
Mamma til M07 & M09 Skrevet 8. august 2007 #35 Skrevet 8. august 2007 26 Juli!!!! LEI no. Hadde menstermin 7 august. Settes igang i morgen. JIPPI
mari.a Skrevet 8. august 2007 #37 Skrevet 8. august 2007 menstermin 13 okt, ul termin 22.oktober:) Gleder meg:)
Nirte Skrevet 8. august 2007 #41 Skrevet 8. august 2007 I dag... Venter spent på når det skjer noe. Slimproppen gikk i går og i dag har mannen fylt opp med sine små svømmere i håp om at det skal hjelpe sånn som sist :-)
ankisteen Skrevet 9. august 2007 #44 Skrevet 9. august 2007 23 august. Hadde dåpt på at det kom før men gjenstår å se..
SokkeLaila Skrevet 9. august 2007 #50 Skrevet 9. august 2007 22. sept etter UL-termin.. -men klarer ikke heeelt å se bort fra menstermin som er 14. sept..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå