Gå til innhold

Når har dere termin??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 6. oktober. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

31 oktober;)

Skrevet

1.august... en uke siden... =/

Skrevet

26 Juli!!!! LEI no. Hadde menstermin 7 august. Settes igang i morgen. JIPPI

Skrevet

23 august....

Skrevet

menstermin 13 okt, ul termin 22.oktober:) Gleder meg:)

Skrevet

Termin 17.september=)

Skrevet

I dag... Venter spent på når det skjer noe.

Slimproppen gikk i går og i dag har mannen fylt opp med sine små svømmere i håp om at det skal hjelpe sånn som sist :-)

Skrevet

17 oktober..

Skrevet

23 august. Hadde dåpt på at det kom før men gjenstår å se..

Skrevet

22. sept etter UL-termin..

-men klarer ikke heeelt å se bort fra menstermin som er 14. sept..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...