Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg og mannen har ikke hatt sex på gud veit når. Og når vi da endelig hopper i halmen i går kveld måtte vi selvsagt glemme babycallen.. UTE! Senderen sto på selvsagt på soverommet vårt da minstetrollet sover der og mottakeren sto UTE PÅ VERANDAEN av alle ting! Så her sitter jeg inne i finværet. Ikke faen om jeg vil ut av huset. Tenk om jeg møter naboen. Vi var jo ikke så høylytte fordi minstetrollet sover på vårt rom, men likevel. Årets flause!
rødblåoggrønn Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Bor dere vegg-i-vegg da eller er det sinnsykt små tomter...? bare lurte!
Gjest Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Jasså det var dere som holdt på.....................gud..... ungene her voknet i alle fall.....!!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Neida. Men regner ikke med at det var så mange andre lyder som var å høre rundt midnatt på et stille sted. Tenkte ikke på callen før jeg kom til å se det grønne lyse blinka så. Det indikerer jo at den sender! Så spurte jeg mannen hvor mottakeren sto. Ups. Mottakeren sto også på ellers hadde jo senderen pipi. (Nova) Vi hadde jo da allerede holdt på en stund. Kanskje jeg skal stikke bort til naboen og spørre om han hørte det surret i natt? Klaske meg i panna og spørre hvem i granskogen som "hadde seg" i natt så alle hørte det? *Skrape med skoen i grusen og se uskyldig ut* HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå