Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Jeg har tidligere hatt mange Bailine timer, men nå har de hatt stengt i 1 mnd. Skal ha to timer i neste uke, men har en mistanke om at jeg kan være gravid (uhell). Det er for tidlig å teste tror jeg, men kjenner meg litt småkvalm og trøtt for dagen. Har ikke brukt prevensjon, han har hoppet av i svingen. Så får jeg ikke avbestilt den ene timen dagen i forveien siden de har stengt. Og da mister jeg den timen. Så da lurer jeg på om dere tror det kan være farlig for spiren (om jeg i det hele tatt er gravid) om jeg tar den timen eller burde jeg avbestille? For de som ikke vet hva bailine er, så er det slike strømting som blir festet på kroppen og satt strøm på. Er muskeltrening.
2 trollunger :) Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Tror ikke jeg hadde tatt sjangsen på dette dersom det er mulighet for at du er gravid. Kan ikke tro at strøm gjennomstrøminger kan være noe bra for spiren. Men du kan jo ringe legekontoret ditt og forhøre deg.
Stratos med 3 barn Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 Hvis du spør de som jobber der om de vil behandle deg mens du er gravid så sier de nei! Så vet du det.... Har nemlig spurt selv.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #4 Skrevet 8. august 2007 Når man er gravid kutter de behandlingen med en gang. Ring og avlys timene dine så fort de åpner igjen, så lar du være å gå til du har fått bakreftet eller avkreftet graviditet. Ringer du på morningen den dagen de åpner så du får sagt ifra så fort du kan går sikkert det bra. Eller legg igjen beskjed på svareren deres (de har hvertfall svarer på mitt Bailine-kontor).
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Det var i grunnen det jeg tenkte ja. Da får jeg ringe så tidlig som overhodet mulig og håpe at jeg ikke mister den timen, men at jeg kan avbestille den og bruke den senere. Har jo betalt for 25 timer som jeg ikke har brukt. Har kjøpt graviditetstest nå, men vet ikke når jeg kan teste...får vel vente noen dager til iallefall. Tusen takk for svar:-) Hovedinnlegger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå