*teresa* Skrevet 8. august 2007 #1 Skrevet 8. august 2007 Selger den for 300,- den er ikke brukt. Bilder finner du på nicket mitt:o)
Caelyn Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Som jeg sa i går. Ikke lov med kjøp og salg her. Melder deg herved til moderator.
lillegull:) Skrevet 8. august 2007 #3 Skrevet 8. august 2007 hmm, kødder du?? er jo frivillig om folk vil kjøpe den eller ikke, men går ut i fra at du tuller:)
*teresa* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2007 fikk ikke med meg at noen sa det igår og helt ærlig så viste jeg ikke at det ikke var lov her inne.....står det i overskriften?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 nei er ikke lov med kjøp ogt salg her inne..... strenge regler.-... jeg reagerer ikke på det, men er en type reklame så...
*teresa* Skrevet 8. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2007 ok. jeg har lagt ut flere ting her siden jeg ikke hadde anelse om det, men trodde ikke de var støtende for noen. Lover det er siste gang da.
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Det står der en melder seg inn at det ikke er lov med kjøp og salg her inne. Er nok ikke fordi noen kan føle seg støtt av det. Men skulle vi alle som holder til her, lagt ut annonser ville det blitt enormt mye av det! Du får deg sikkert ikke noe mer enn en advarsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå