Gå til innhold

Bryllup, alkohol og gravid....


eh75

Anbefalte innlegg

Er snart 6 veker på veg og skal i bryllup til min bror på laurdag. Der blir det servert vin o.l til maten, kaffi avec og det er open bar seinare. Trur folk anar ugler i mosen om eg ikkje drikk, og eg har ikkje lyst til at nokon skal vete om den lille i magen enda. Er det nokon som har vore i liknande situasjon og har nokon gode råd til meg? Svært takksam for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal i bryllyp i september og har samme problemet. er da kun 8 uker på vei og ALT for tidlig å si noe.. så kom gjerne med forslag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kan si att dere går på pencillin!! Da får dere ikke drikke alkohol å hvis noen lurer på hvorför så si att det er privat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!!

Jeg er gravid i sjette uke nå...

Så SKAL JEG GIFTE MEG PÅ LØRDAG!!!!

Jeg har ordnet hjelp fra mamma og mine 2 forlovere,

de hjelper meg med å bytte innhold i glassene.

Det blir servert vin til maten, men så lenge jeg bare later som jeg drikker så tror jeg ingen merker det. Glassene skal jo vere fulle til en hver tid!! Dette blir en utfordring ja:)

 

ykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi,litt større problem det ja..hihi.. jeg lurte faktisk på om jeg skulle alliere meg med min mor i det bryllupet,men får se..:) du får ha lykke til med bryllupet ditt:) så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg skal i bryllup neste lørdag. Jeg har alliert meg med bruden, slik at hun skal prøve å få de som sjenker vin til å sjenke med en annen flaske. Men så er spørsmålet resten av kvelden da...

Men egentlig syns jeg det bare blir styr... så mulig vi bare forteller det før neste helg...

Men utdrikkingslaget klarte jeg kjempebra:) Alkoholfri rødvin det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i bryllup når jeg var 4+4. Frem til 9 sa jeg at jeg ikke drakk siden jeg hadde sønnen min med. Når han for hjem var det ingen som spurete. Kan tro bruden var glad for at jeg ikke hadde drukket da jeg kjørte alle gavene hjem om naten.

 

Ellers er blærebetennelse og magekatar gode unskyldninger. Litt pikanta saker, sier du at du har det er det ingn som spør videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sitter helt sikkert sammen med far til barnet, bare la han drikke glasset sitt for så å bytte glass med deg, slik at du har tomt glass hele tiden. Og så drikker du rusbrus etterpå, kan fint byttes ut med brus, eller blanke drinker (sprite brus). eller som noen sa, du går på penicilin for urinveisinfeksjon. Også en grunn om du er mye på do... funka for meg=) Ellers som noen skriver, alkoholfri rødvin er jo flotte saker, samme farge og greier...hihi... men husk og ikke sett deg i bilen og kjør hjem da, for da er liksom all jobbinga forgjeves...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...